ساعت:

8:59 ق.ظ

تاریخ:

6 مرداد 1403

شهرداری شیروان

آریان فرد؛ فرهنگ سازی مقام والای شهدا در دستور کار شهرداری شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: تعظیم شعائر اسلامی، ترویج فرهنگ نماز، حجاب، عفاف و شهادت برخی از رسالت فرهنگی شهرداری شیروان است که توأم با وظایف عمرانی و خدماتی این نهاد عمومی عامل المنفعه در دستور کار قرار دارد. شهردار شیروان به کم بودن هر چه اقدام که در زمینه فرهنگ صورت پذیرد، تأکید دارد.

 عقیل آریان فرد”عضو واحد فرهنگی شهرداری شیروان” گفت: شهداء، شمع محفل بشریت اند. در این کلام ارزشی، هزاران هزار نکته برای رهروان خون شهیدان والامقام نهفته است و امروز بر ماست که هر کاری در فرهنگ سازی شعائر اسلامی و مذهبی و ملی انجام دهیم و از هیچ کوششی دریغ نورزیم.


 

 

 

 

 مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان افزود: سیاست کاری شهرداری شیروان بخصوص با توجه به تأکیدات مستمر جعفر بورنگ”شهردار شیروان” به انجام امور فرهنگی به اعلی درجه برای شهر و مردم با مدنظر قراردادن تبیین ارزش ها به نسل آینده جامعه، اقدامات فرهنگی در تمامی حوزه ها بوده و می باشد و خواهد بود.

 وی به احداث چهار نمازخانه در پارک های شیروان اشاره داشت و ادامه داد: با مناسب سازی فضای سایر پارک و باغ های عمومی، اقامه نماز را در مکان های عمومی شهر نهادینه می کنیم و دیوارنگاره ها را نیز با محوریت شعائر اسلامی و در موارد مقتضی منجمله دیوار مدارس که مشرف به معابر است، با نقاشی های کودکانه برای کودکان و نوجوانان کار خواهیم کرد تا هدف تبیین ارزش ها برای نسل آینده هم بستر سازی شود.