ساعت:

4:21 ق.ظ

تاریخ:

6 مرداد 1403

شهرداری شیروان

آریان فرد: فرماندهی انتظامی شیروان؛ میزبان ارکان مدیریت شهری شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ به مناسبت ایام گرامیداشت هفته نیروی انتظامی صبح روز دو شنبه بیستم مهر 93 رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیروان و شهردار شیروان با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی شیروان مراتب تجلیل و تقدیر از زحمتکشان عرصه امنیت و انضباط اجتماعی را به جای آوردند.

 


 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: در این مراسم فرماندهی انتظامی، ضمن خیر مقدم به میهمانان، عنوان نمود: تمام تلاش و اهتمام مجموعه کارکنان نیروی انتظامی، داشتن شهری آرام و ایجاد امنیت و آرامش روانی برای شهروندان است. اگر چه کمبود امکانات و محدودیت ها را نمی توان نادیده گرفت، اما فعالیت، جدیت و تعهد پرسنل خدوم این مجموعه، گاه بسیاری از مرزهای محدودیت و  نداشته ها را در هم می نوردد.

محمّد محمّدزاده قانعی“رییس شورای اسلامی شهر شیروان” با تبریک هفته نیروی انتظامی، اشاره به تلاش ها و مجاهدت های نیروی انتظامی این شهرستان در ایجاد امنیت نمود و اظهار داشت: خوشبختانه در سایه تعامل و همکاری موجود بین ادارات شهرستان و نیروهای انتظامی، امنیت که مهم ترین زیر ساخت توسعه شهرستان است در حد مطلوب محقق گردیده است.

رییس شورای اسلامی شهر شیروان افزود: باید زمینه های تقویت هر چه بیشتر نیروی انتظامی شهرستان فراهم گردد، تا انشاء ا لله امنیت ایجاد شده حفظ و با جرایم احتمالی با قاطعیت برخورد گردد.

در این مراسم جعفر بورنگ”شهردار شیروان” هم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: شوکت، حشمت، عظمت و قدرت کشور ایران منبعث از تلاش های سترگ و دلاورمردی های بزرگ مردانی است که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می نمایند.

وی از اینکه شهرداری و نیروی انتظامی در ارتباط مستقیم با شهروندان هستند و از بیشترین مراجعات مردمی برخوردارند، سخن به میان آورد و لزوم هماهنگی و همکاری این دو نهاد در جلب رضایت شهروندان را بعنوان یک آیتم مؤثر یادآور شد و با قدردانی از حسن نظر فرماندهی انتظامی شیروان پرسنل تحت امر ناجا در شیروان، افزود: شما پرسنل انتظامی از اینکه با اراده آهنین و بر اساس دین داری و اخلاق مداری، در جهت اقتدار و بالندگی ایران اسلامی با حماسه آفرینی و سلحشوری مدافع راستین نظام ولایی جمهوری اسلامی همت گمارده اید، بر گردن یکایک شهروندان و مسئولین حق دارید.