ساعت:

7:34 ق.ظ

تاریخ:

6 مرداد 1403

شهرداری شیروان

ادامه طرح اصلاح و رنگ آمیزی سرعت کاه های معابر عمومی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: طرح رنگ آمیزی سرعت کاه های آسفالتی اجرا شده در سطح شهر شیروان به سرعت در حال اجرا می باشد، تا با اجرای این طرح تمامی علائم افقی لازم شامل خطوط کاهنده سرعت و هشدار و رنگ بدنه سرعت کاه آسفالتی بطور کامل انجام خواهد پذیرد.

گوهری مسئول واحد ترافیک شهرداری شیروان گفت: با توجه به اینکه تعدادی از سرعت کاه های اجرا شده دارای رنگ و علائم موقت بودند، با اجرای این طرح تمامی علائم افقی لازم شامل خطوط کاهنده سرعت و هشدار و رنگ بدنه سرعت کاه آسفالتی بطور کامل انجام خواهد پذیرفت.


 

مسئول واحد ترافیک افزود: نصب اینگونه علائم مستلزم مصوبه شورای ترافیک شهرستان می باشد، که با محوریت کاهش حوادث رانندگی و روان سازی ترافیک؛ این مهم در دستور کار قرار گرفت و با وصول مصوبه؛ شهرداری شیروان با تأمین بودجه و خرید رنگ و سایر ملزومات و با بهره مندی از نیروی انسانی لازم، رنگ آمیزی سرعت کاه های واقع در معابر و شوارع عمومی شیروان را اجرا نمود.

 


 

گوهری ادامه داد: با توجه به تعامل ارزنده فی مابین دستگاه های مربوطه همچون؛ پلیس راهور ف.ا.شیروان، شورای ترافیک شهرستان و شورای اسلامی شهر؛ هر اقدامی در راستای پیشگیری از وقوع جرم(حوادث رانندگی) از طریق نصب علائم رانندگی، خط کشی های وسط معابر، رنگ آمیزی جداول، ساخت دست اندازها و نصب علائم قبل و بعد از آنها، پیگیری برای فرهنگ سازی ترافیک، برگزاری دوره های آموزشی و در صددیم کماکان نقش موثری در کنترل و روانسازی ترافیک و همچنین کاهش تصادفات درون شهری داشته باشیم. ان شاءالله.