ساعت:

8:01 ق.ظ

تاریخ:

6 مرداد 1403

شهرداری شیروان

سه شنبه های دوست داشتنی : دومین دیدار چهره به چهره شهروندان و شهردار شیروان

امروز بیستم مهر ماه در بوستان شهدا شیروان ، سه شنبه دوست داشتنی دیگری به تصویر کشیده شد و طی آن دومین ملاقات عمومی مردم شریف شیروان با مهندس احمدی شهردار جدید شیروان انجام گردید.

مهندس احمدی که چهار شنبه گذشته اولین ملاقات خود با مردم را فقط چند روز پس از انتخابش به عنوان شهردار شیروان انجام داد ، برای حفظ سلامت شهروندان و مقابله با ابتلا به ویروس کرونا ، بوستان های شهر را محل این ملاقات ها تعیین کرده ، تا هم سلامت مردم تضمین شود و هم آنکه مردم هر منطقه در همان منطقه خود بتوانند با شهردار شهرشان دیدار کرده و مسائل و مشکلات خویش را مطرح کنند.

به همین دلیل هر سه شنبه در یکی از بوستان ها ، شهروندان و شهردار و معاونان وی و اعضای شورای اسلامی شهر ، ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضایی صمیمانه با هم دیدار می کنند.

امروز سه شنبه هم شهردار مانند اولین ملاقات عمومی روی صندلی های پلاستیکی نشست و اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونان و مسئولین واحدهای شهرداری را هم دعوت کرد تا از همین صندلی ها استفاده کنند و صندلی های چرمی و اداری را در اختیار شهروندان گذارد تا در عمل نشان دهد ، او و همکارانش خادم مردم و مردم ولی نعمتان شهر و شهرداری هستند.

و سرانجام آنکه امروز سه شنبه بیستم مهر ماه دومین ملاقات عمومی شهروندان با شهردار و معاونان وی در بوستان شهدا برگزار شد و طی آن شهردار پس از استماع مسائل و مشکلات شهروندان جهت بررسی و رفع آنها همان لحظه دستورات لازم را ابلاغ کرد.

شایان گفتن است که مهندس احمدی دستور داده است تمامی دستورات وی در ملاقات عمومی پیگیری شده و نتیجه به ایشان اطلاع داده شود و این یعنی مردم آسوده بمانید که شهردار تا پایان پیگیر مسائل و مشکلات شما است