ساعت:

10:50 ق.ظ

تاریخ:

6 مرداد 1403

شهرداری شیروان

عزم ارکان مدیریت شهری جهت برگزاری هر چه با شکوهتر جشن انقلاب

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان:“جعفر بورنگ” شهردار شیروان گفت: تمام ظرفیتهای لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر آماده است و به بهترین شکل ممکن به کار گرفته خواهد شد.


جعفر بورنگ در نشست هم اندیشی اعضای کمیته فضاسازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر شهرداری شیروان که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر “محمد محمدزاده قانعی” و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر “هما کلالیان مقدم” در دفتر شهردار برگزار گردید افزود: همه ما به نحوی مدیون امام، رهبری، شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی هستیم و می بایست بنا به وسع و جایگاه خود در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسلهای آینده تلاش کنیم.

 

وی بیان کرد: البته باید پذیرفت که ما هرچه تلاش کنیم نخواهیم توانست پاسخگوی برکاتی باشیم که به واسطه انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) نصیب ما شده است.

 

“محمد محمدزاده قانعی” رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر از اقدامات فرهنگی شهرداری با تاکید بر اینکه برگزاری هرچه باشکوهتر این ایام الله وظیفه شخص یا دستگاه اجرایی خاصی نیست، ابراز داشت: لازم است تمام مسوولان، دستگاههای اجرایی، گروهها و حتی صنوف مختلف نیز در این زمینه مشارکت داشته و به طرح ایده های خود بپردازند.خوشبختانه در نظام و مملکتی به سر می بریم که نعمتهای بزرگ و باارزشی نصیب ما شده است و البته باید با پاس دانستن این موهبتها ، تلاش کنیم قدردان آنها باشیم.

 

 

وی با اشاره به تاثیرات عمیق انقلاب بر توسعه کشوربیان کرد: متاسفانه مردم ایران در دوره سیاه طاغوت با وجود داشتن ظرفیتهای بسیار زیاد کشور از حقوق خود محروم بوده و در مقابل مردم سایر کشورها همواره مورد تحقیر قرار داشتند.

 

 

“هما کلالیان مقدم” رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نیز ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: فرصت مناسبی است تا به پاسداشت این خدمات، و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام (ره) و شهدا قدم برداشته و دین خود را ادا کنیم.

وی با تقدیر از شهردار شیروان برای برگزاری این نشست هم اندیشی، عنوان کرد: خوشبختانه این دستگاه اجرایی نه تنها در بخشهای فنی، عمرانی و شهری بلکه در زمینه فرهنگ و زیرساختهای آن همواره پیشتاز است و امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.کمیته فضاسازی و تزئینات شهری ستاد دهه فجر از اهمیت غیر قابل انکاری برخوردار است ولی باید توجه داشت که به منظور کسب نتایج مطلوب تر، بهتر است از توانمندی های ملی و بومی مناطق مختلف استفاده بهینه شود.


“هما کلالیان مقدم” افزود: نباید به گونه ای عمل شود که تنها ادارات و دستگاههای دولتی در تزئین اماکن مختلف دخالت داشته باشند بلکه می بایست شرایط را به گونه ای فراهم کرد که مردم و سازمانهای مردم نهاد به طور خودجوش مشارکت کنند.

 

وی، استفاده از خلاقیت، نوآوری، جوانگرایی و هدفمند بودن تزئینات شهری دهه فجر را از لازمه های ایجاد شور و نشاط در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: می بایست با بهره گرفتن از گروههای معتبر، مجرب و کاردان، طوری فضا را برای برگزاری این مراسم آماده کنیم که بازتاب فرهنگی و اجتماعی قابل قبولی در جامعه داشته باشد.