ساعت:

11:23 ق.ظ

تاریخ:

6 مرداد 1403

شهرداری شیروان

فرهاد زراعتکار: توجه به سلامت اجتماعی همشهریان و رفع مشکلات اجتماعی؛ هدف جمع آوری متکدیان

به گزارش روابط عمومی شورا ی اسلامی شهر و شهرداری شیروان: متکدیان اغلب در بازار و نواحی شلوغ شهر مشغول به فعالیت بوده و با بکارگیری ترفندهایی نظیر پوشیدن لباس‌های مندرس، به همراه آوردن اطفال و خواباندن آنها بر روی زمین، جلب ترحم افراد از طریق ابراز عجز و گرسنگی و تقاضای کمک از عابرین، سعی در جذب افراد دارند.

 

 

 

 فرهاد زراعتکار”معاون خدمات شهری شهرداری شیروان” با اشاره به تأکید وزیر کشور”عبدالرضا رحمانی فضلی” در شصت و نهمین جلسه شورای اجتماعی کشور در تاریخ سوم آذر 93 در باب اینکه اصل جمع آوری متکدیان نباید مورد غفلت واقع شود و ضروری است که استانداری به عنوان هماهنگ کننده با همکاری وزارت کار و امور اجتماعی، سازمان بهزیستی کشور، شهرداری و نیروی انتظامی اولویت های خود را حول محور جمع آوری متکدیان قرار دهند، گفت: در راستای توجه به سلامت اجتماعی همشهریان و رفع مشکلات اجتماعی با رویکرد مدیریت شهری طرح جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر توسط شهرداری اجرا شده است.

 

وی از حمایت و پشتیبانی سایر نهادها به‌ویژه نیروی انتظامی و دادگستری و فرمانداری برای رفع سد معبر تقدیر کرد و افزود: شهروندانی که با ایجاد سد معبر حقوق دیگر شهروندان را ضایع می‌کنند با آنها برخورد می‌شود.

 

 

زراعتکار خاطرنشان کرد: سامانه ارتباطات مردمی 137 آماده دریافت نظرات و شکایات شهروندان و پیگیری و رفع مشکلات در شهر، موضوع وظیفه ای شهرداری است.