ساعت:

8:10 ق.ظ

تاریخ:

6 مرداد 1403

شهرداری شیروان

پیام تبریک رئیس شورای شهر و شهردار شیروان به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” طی پیامی، دهه مبارک فجر را به ملت شریف ایران و مردم دارالمصلین شیروان تبریک گفتند.

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” به متن پیام مشترک محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اشاره نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دهه فجر آئينه اي است كه خورشيد اسلام در آن درخشيد و به ما منعكس شد  « مقام معظم رهبری»

بهمن که از راه می رسد خاطرات سال های خوش پیروزی مرور می شود. سال هایی پر از حماسه و رشادت. انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت هایی است که بذر آن در چنین روزهایی پاشیده شد و اکنون درخت تناوری شده است که ما در زیر سایه آن به روزهای روشن فرا می اندیشیم. هرچند در گوشه و کنار این عالم کسی یا کسانی همواره در طول سال ها بر آن بوده اند تا زخمی بر این درخت برومند وارد آورند اما دستان پرتوان باغبان هرگز نخواهد گذاشت سایه این ثمره سال های خون و قیام کوتاه شود و زخم برتنش بماند.

اینک ماییم و سی و ششمین سالگرد یک پیروزی. پیروزی شکوهمند انقلاب. حال ماییم و بارسنگین که این انقلاب بر دوش خدمتگزاران مردم نهاده است. از خدا میخواهم چنان عمل کنیم که شیرینی این پیروزی هرگز در کام مردم به تلخی نگراید و خادمان راستین مردم زیر سایه در خت انقلاب اسلامی باشیم. سی و ششمین جشن پیروزی  را  به  رهبر انقلاب  و  مردم  شریف  شیروان و همکاران تلاشگر  شهرداری  شیروان تبریک می گوییم.

             محمّد محمّدزاده قانعی                                               جعفر بورنگ

       رییس شورای اسلامی شهر شیروان                                  شهردار شیروان