ساعت:

5:11 ق.ظ

تاریخ:

6 مرداد 1403

شهرداری شیروان

‍ بازدید از غرفه گل و گیاه شهرداری شیروان : رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شیروان از پروژه ساخت پناه گاه حیوانات بی پناه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان محمد محمدزاده قانعی رییس پارلمان شهری و دیگر اعضای این پارلمان همراه با مهندس احمدی شهردار شیروان با حضور در محل احداث پناه گاه حیوانات بی پناه روند احداث آن را مورد بررسی قرار دادند.

بنا به گزارش خبرنگار ما بازدید کنندگان، ضمن ابراز رضایتمندی از روند اجرای پروژه با اشاره به فرارسیدن زمستان و افزایش سرما بر ضرورت تسریع در احداث پناه گاه تاکید کردند، تا بتوان به سرعت حیوانات بی پناه را در مکانی مناسب نگهداری کرد

این گزارش حاکی است پس از آن رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شیروان با حضور در نمایشگاه عرضه و فروش سوغاتی های مناطق کشور، از غرفه گل و گیاه واحد فضای سبز نیز بازدید کردند.

در این غرفه نخست بلخن مسئول واحد یاد شده گزارشی از استقبال گسترده مردم از غرفه و محصولات و خدمات ارائه شده در آن ارائه داد و آنگاه بازدید کنندگان ضمن اظهار خرسندی از برپایی این غرفه ابراز امیدواری کردند با خدماتی که ارائه می گردد، بتوان دانش و انگیزه شهروندان را در نگهداری بیش از پیش گل و گیاه افزایش داد.