ساعت:

3:40 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

آریان فرد؛ موزه صلح تهران، میزبان پرسنل شهرداری شیروان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: در پی عضویت جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در سازمان بین المللی شهرداران صلح و در راستای اهداف این نهاد عمومی، گروهی از پرسنل شهرداری شیروان در یک سفر علمی مطالعاتی به پایتخت ایران عزیز، از موزه صلح تهران بازدید و پیام بَر صلح دوستی مردم دارالمصلین شیروان خواهند نمود.

 عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: پس از حدود ده ماه خدمت صادقانه و بدون منت مدیران و پرسنل شهرداری اعم از میانی و ستادی، استراحت چند روزه ای در قالب سفر علمی مطالعاتی، هدیه ای بود که جعفر بورنگ”شهردار شیروان” تقدیم کارکنان شهرداری شیروان نمود.


 مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ادامه داد: با توجه به اعلام آمادگی گروهی از پرسنل شهرداری برای شرکت در این سفر چند روزه که علاوه بر برنامه های پیش بینی شده علمی و مطالعاتی آن و تبادل اطلاعات به یک یا چند منطقه و ناحیه از شهرداری تهران، زیارتی سیاحتی نیز خواهد بود، جمعی از نیروهای شهرداری شیروان از واحدهای مختلف عازم این سفر شدند.

 عقیل آریان فرد یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی صورت پذیرفته؛ پرسنل شهرداری شیروان از اقدامات اداری، عمرانی، خدمات شهری، مدیریت پسماند، فناوری اطلاعات و فضای سبز یک یا چند منطقه و ناحیه شهرداری شیروان بازدید خواهند نمود و با مدیران و کارشناسان شهرداری تهران تبادل اطلاعات خواهند نمود.


 وی در پایان به میزبانی موزه صلح تهران از کارکنان شهرداری شیروان به عنوان یکی از اعضای سازمان بین المللی شهرداران صلح دنیا خبر داد و افزود: گروه اعزامی از شهرداری شیروان به این سفر علمی مطالعاتی، پیام بَرِ فرهنگ صلح دوستی مردم شیروان هم خواهند بود.