ساعت:

12:59 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

آریان فرد؛ پیام مشترک محمّدزاده قانعی و بورنگ به مناسبت سالروز حضور رهبر معظم انقلاب در شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ رییس شورای اسلامی شهر شیروان و شهردار شیروان در پیام مشترکی سالروز  حضور رهبر معظم انقلاب و مقام عظمای ولایت در بیست و چهارم مهرماه سال 91 به دارالمصلین شیروان را گرامی داشتند.

 


 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: در پیام محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” آمده است: مهرماه هر سال تداعی کننده خاطره به یادماندنی و تاریخی سفر سرشار از خیر و برکت رهبر عظیم الشآن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) به استان خراسان شمالی”باب الرضا(ع) و گنجینه معرفت ها” است و 24 مهرماه ایام به یادماندنی ورود مقام عظمای ولایت به درالمصلین شیروان می باشد. 24 مهرماه سال توليد ملى، حمايت از كار و سرمايه‏ ى ايرانى، نقطه عطف و شورانگیز مردمان سخت کوش و مؤمن شیروان بود، روزی که در حافظه تاریخی مردمان این دیار برای همیشه ثبت شد. مقام عظمای ولایت در سفر تاریخی و شکوهمند خود به استان خراسان شمالی و شهر شیروان با بیانات شیوا و هوشمندانه خود ضمن ترسیم روند حرکتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت بالندگی، پویایی و اقتدار هر چه بیشتر، امید و نشاط را نیز در جامعه متدیّن و ولایت مدار استان به ارمغان آوردند.

همچنین باید از لطف و ابراز محبت وصف ناشدنی مردم استان به رهبر و مقتدای خویش که همواره و پیوسته رابطه ناگستنی خود را با ولی فقیه در مقاطع مختلف و حساس انقلاب به همگان نشان داده اند و با این استقبال کم نظیر خود موجبات خوشحالی دوستان و یأس و نامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آوردند تقدیر و تشکر می نماییم و به این عزیزان و بزرگواران دست مریزاد می گوییم.

تعجیل در ظهور حضرت بقیه الله الأعظم، طول عمر مقام معظم رهبری، سرفرازی ایران اسلامی و سربلندی همه ی خدمتگزاران نظام اسلامی به ویژه مردم عزیز این استان را از خداوند متعال خواستارم و یاد وخاطره شهداء و امام شهداء را گرامی می داریم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته