ساعت:

9:36 ق.ظ

تاریخ:

30 فروردین 1403

شهرداری شیروان

آریان فرد: دعوت ارکان مدیریت شهری از مردم شریف شیروان جهت شرکت در راهپیمایی یوم الله 22بهمن

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیـروان: اعضای شورای اسلامی و شهردار شیروان  طی بیانیه ضمن بیعت مجدد با ارمان های امام (ره)،رهبری حضرت ایت الله امام خامنه ای (مدظله العالی ) از از مردم شریف شیروان برای شرکت در مراسم یوم الله 22 بهمن دعوت کردنند.


 

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر یادآور عنایات خاصه حضرت پروردگار به ملت شریف ایران و مصداق بارز آیه شریفه:

«إِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ یَنْصُرْکُمْ »

است، هر سال که از عمر پر برکت انقلاب می گذرد، ژرفای معارف ناب آن بیش از گذشته معلوم می شود و درخت تنومند استقلال و آزادی، بیش از پیش ثمر می نشیند.

 

انقلاب اسلامی، تنها یك رویداد نبود، یك دگرگونی بود برای احیای اسلام ناب محمدی(ص) و كنار زدن ابرهای تیره و تار استكبار و استبداد و تابیدن دوباره خورشید دیانت، تا رسیدن روز دین‌داری ملت غیور و شهید پرور و ولایت مدار ایران در طول سی و شش سال همچون کوهی استوار در برابر تمامی مستکبران ایستادگی کرده و بر سر آرمان ها و ارزش‌های اسلام ناب، دست بیگانگان و استکباریان را از تعرض به کشور ولایتمدار خویش کوتاه کرده است.

 

صهیونیسم جهانی و امریکا با اقدامات خود می خواهند ، ترس و انزجار جهانی را متوجه اسلام نمایند در حالیکه دشمنان اسلام نمی دانند خداوند متعال با قدرت لایزال خود از این دین نجات بخش حمایت کرده، بیش از گذشته قلب های مردم جهان را متوجه آن خواهد.

 

پیشرفت‌های بی‌بدیل علمی و صنعتی، شکوفایی‌های خیره کننده در دست‌یابی به چرخه سوخت و تولید انرژی صلح آمیز هسته‌ای، تلاش‌های ثمر بخش در فناوری‌های موشکی، پیروزی‌های جوانان برومند ایرانی در المپیادهای علمی و رشد زاید الوصف در پزشکی در پرتو انقلاب اسلامی شکل گرفته است. تاریخ انقلاب گواه است که تهدیدها، تحمیل‌ها و تحریم‌ها، خللی در عزم استوار ملت ایران و عهد مستحکم مردم با امام و شهیدان ایجاد نکرد.

اعضای شواری اسلامی شهر، شهردار، وکارکنان شهرداری شیروان ضمن دعوت از مردم شریف شیروان برای شرکت در مراسم یوم الله 22 بهمن ، همراه با مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در دفاع از آرمانهای انقلاب با پیروی از مقام عظمای ولایت در راهپیمایی عظیم 22بهمن شرکت کرده و با حضور خویش ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب، تمام محاسبات دشمن قسم خورده نظام اسلامی ایران را خنثی کرده و با صف آرایی در عرصه دشوار پیکار جنگ نرم، دسیسه هایی همچون اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم، حضرت محمد(ص) و دیگر برنامه‌های خشن و تروریستی دشمنان بشریت را نقش بر آب خواهند کرد.

                                                                 و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته