ساعت:

5:43 ب.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

آریان فرد: پیام تسلیت ارکان مدیریت شهری شیروان به مناسبت رحلت آیت الله العظمی مهدوی کنی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان”، طی پیام مشترکی، رحلت آیت بزرگ خدا، مجتهد مجاهد فی سبیل اله، فقیه عارف و روشن اندیش و عالم به زمان حضرت آیت الله العظمی مهدوی کنی را ضایعه‌ای جبران ناپذیر دانستند و آن را تسلیت گفتند.

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” از متن پیام تسلیت محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” به نمایندگی از ارکان مدیریت شهری شیروان به شرح ذیل خبر داد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

رحلت آیت بزرگ خدا، مجتهد مجاهد فی سبیل اله فقیه عارف و روشن اندیش و عالم به زمان حضرت آیت الله العظمی مهدوی کنی ضایعه‌ای جبران ناپذیر است. آیت‌الله مهدوی کنی«رحمه‌الله علیه» از جمله فضلای حوزه علمیه قم بود که توانست دیدگاه مبارزاتی امام خمینی «رحمة‌الله علیه» را به خوبی کسب نماید. همچنین شخصیت علمی، اخلاقی و روحیه شاگردپروری آیت‌الله مهدوی کنی باعث برکات بسیاری در عرصه حوزه و دانشگاه بود، که تاکنون و در آینده جاری و ساری خواهد بود.پشتیبانی، همراهی و وفاداری این یار انقلاب به حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری«مدظله العالی» الگویی تمام ناشدنی برای همه عالمان متعهد و بصیر خواهد بود. 

اینجانبان این ثلمه عظیم را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام عظمای ولایت؛ حضرت آیت الله العظمی الإمام خامنه ای«مدظله العالی»، مراجع معظم تقلید«دامت برکاتهم» و حوزه‌های علمیه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و اعضای معزز جامعه روحانیت مبارز، امام شهر”حضرت حجة الإسلام والمسلمین جناب حاج آقای کوثری؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرامی شهرستان شیروان”، بیت مکرم ایشان و امت اسلام تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان و شاگردان ایشان صبر جزیل خواستاریم و مردم شریف و مؤمن دارالمصلین شیروان را هم به شرکت در مراسم تجلیل و تقدیر از خدمات خالصانه این آیت حق دعوت می‌نماییم. و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته