ساعت:

9:30 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

ابوذر رجایی: پروژه های عمرانی زیر گام های اهل فن و در ذره بین نظارت

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: مدیركل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی و هیئت همراه با حضور در شهر شیروان، علاوه بر بازدید از فعالیت‌ های شهرداری در نقاط مختلف شهر، پروژه‌های عمرانی در دست اقدام و در حال فعالیت شهرداری را رصد نمودند. دفتر فنی یکی از مراجع صالح نظارتی امورات عمرانی هم می باشد.

 


 

ابوذر رجایی”مسئول واحد عمران شهرداری شیروان” ضمن اعلام خبر بازدید مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی از پروژه های عمرانی شهر شیروان اظهار داشت: در این بازدید چند ساعته روند اجرای پروژهای عمرانی شهر به اطلاع مدیر کل دفتر فنی استانداری رسانده شد و وی مسائل را بررسی و ابعاد نظارتی را مطرح و جمع بندی لازم صورت پذیرفت.

 

 

مدیر کل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی نیز در این بازدی، با تاکید بر اهمیت توجه به توسعه پایدار گفت: توسعه پایدار شاخصه های مختلفی دارد که باید با توجه به موقعیت شهر آنها را مورد توجه قرار داد و امیدواریم با کمک دست اندرکاران و مسئولان مربوطه، شاهد تسریع روند اجرای این طرح های در دست اقدام و هم آغاز طرح های جدید باشیم.

 

 

گفتنی است در این بازدید به عملكرد موفقیت آمیز شهرداری اشاره و پروژه‌های عمرانی و اقدامات انجام شده شهرداری شیروان خوب و قابل قبول عنوان گردید.