ساعت:

12:13 ق.ظ

تاریخ:

5 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

اکبرپور: مشارکت شهرداری شیروان در برنامه های لیالی قدر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان و اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان: در شب های قدر؛ مساجد و اماکن مذهبی محلات، نیز پذیرای شهروندان و مهمانان خدا در ماه مبارک رمضان هستند. شهرداری شیروان هم با مشارکت فرهنگی نصب پارچه/بنر/… در باشکوه برگزار شدن این مراسم در سطح دارالمصلین شیروان سهیم است

.

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان و مدیر فرهنگی اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان” با اشاره به فرا رسیدن ایام پر فضیلت شب‌های قدر، گفت: مراسم احیاء در شب های عظیم الشأن قدر در ماه مبارک رمضان برگزاری؛ در مساجد شهر نیز به همراه  مراسم ادعیه خوانی، مناجات خوانی و ذکر مصیبت برگزار می شود و شهرداری شیروان نیز از طریق اداره فرهنگی اجتماعی این نهاد به انحاء مختلف در این ایام ارزشمند با همکاری همه جانبه با مساجد و هیئت ها سهیم در باشکوه تر برگزار شدن مراسمات است.

 

 

سیداحمد اکبرپور“رییس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان” بیان داشت: شهرداری شیروان در شب های قدر به حمایت و پشتیبانی مساجد و حسینیه ها برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم شب های احیا می پردازد.

 

وی با اشاره به تغییر فضای بصری شهر در شب های قدر، عنوان کرد: اصلی ترین وظیه شهرداری در شب های قدر؛ حمایت از اجرای برنامه های مذهبی در حسینیه ها و مساجد سطح شهر است.