ساعت:

2:26 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار از پروژه ها به منظور افتتاح در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی

به منظور پیگیری و نظارت بر عملکرد شهرداری و روند اجرایی پروژها ، “عباس کاظمی” عضو شورای اسلامی شهر شیروان ، “احمد عاقل” عضو شورای اسلامی شهر “جعفر بورنگ” شهردار شیروان و معاونت خدمات شهر و مسئول عمران این شهرداری از نقاطی نظیر پارک خطی کمربندی خاتم الانبیاء و گلخانه شهرداری و … بازدید کردند .

 


 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان : “عباس کاظمی” عضو شورای اسلامی شهر در حاشیه بازدید از پروژه ی پارک خطی میدان کوهنورد که در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد، روند اجرای پروژه های شهرداری شیروان را بسیار خوب توصیف کرد و ضمن تقدیر از شهردار گفت : اعضای شورای اسلامی شهر هم تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا با حضور مستمر و پیگیری مداوم ، شهرداری را حمایت کرده تا هرچه سریعتر این پروژه ها را که در آبادانی شهر نقش بسزایی دارند به بهره برداری برسند.

 

 

 

“احمد عاقل” عضو دیگر شورای اسلامی شهر که در این بازدید حضور داشت افزود: رمز موفقیت و پیشرفت شهر را در اتحاد و همدلی است و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری متحد و همدل هستند تا بتوانند آنچه که شایسته مردم بزرگوار این شهر است را رقم  بزنند.

 

“جعفر بورنگ” شهردار شیروان نیز در حین این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه های عمرانی شهرداری، گفت : اجرای پروژه های عمرانی گامی بلند برای توسعه شهر است که امیدواریم با اجرای این پروژه ها تلاش مجموعه شورا و شهرداری در توسعه شهر مثمر ثمر واقع شود . وی در پایان از حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی شهرداری که نقش به سزایی در تسریع امور داشته است ، قدردانی کرد .