ساعت:

4:58 ب.ظ

تاریخ:

4 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

بازدید شهردار شیروان از برخی نقاط شهر

مهندس احمدی شهردار شیروان به همراه دو عضو شورای اسلامی شهر آقایان حسنی و رشیدی ، امروز با حضور در برخی از مناطق شهر و بررسی مسائل و مشکلات شهری از نزدیک با تنی چند از شهروندان به گفت و گو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، مهندس احمدی که از بدو حضور در این شهرداری می کوشد تا از نزدیک و بدون واسطه مسائل و مشکلات شهر و شهروندان را بررسی کند ، امروز در یک اقدام میدانی دیگر با اعضای شورای اسلامی شهر از برخی نقاط شیروان بازدید کردند .

وی طی این بازدیدها ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهری ، با جمعی از شهروندان نیز به گفت و گو پرداخت ، تا در جریان نظرات آنها قرار بگیرد

شهردار شیروان در گفت و گو با مردم و در فضایی گرم و صمیمانه ضمن استماع نظرات و پیشنهادات آنها تاکید کرد : مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر، هیچ رسالتی جز خدمت به مردم و عمران و آبادانی شهر برای خود تعریف نکرده و جهت تحقق آنها با تمام توان خواهد کوشید .

مهندس احمدی سپس نقش و سهم مردم در رفع مشکلات شهری و ارائه خدمات گسترده را مورد توجه قرار داد و افزود : به یکایک شهروندان فهیم و عزیز شیروانی اطمینان خاطر میدهم در سایه همدلی و همبستگی شهرداری ، شورا و شما مردم تمام مشکلات شهر را میتوان برطرف کرد و ما اراده کرده ایم که این امر را محقق سازیم