ساعت:

5:36 ب.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

بازدید شهردار شیروان از واحدهای تابعه

مهندس احمدی شهردار شیروان در راستای کسب اطلاع از فعالیت های واحدهای شهرداری و نیز توان و امکانات آنها بازدید از واحدها را در دستور کار قرار داده است .

? به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، صبح امروز مهندس احمدی بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده از دو واحد فضای سبز و خدمات شهری شهرداری بازدید کرد.

? وی طی این بازدیدها ، ضمن کسب اطلاع از میزان آمادگی آنها برای انجام ماموریت های سازمانی از نزدیک با مسئولین و کارکنان این دو واحد به گفت و گو پرداختند.

? شهردار شیروان در بازدید از واحد فضای سبز ، ضمن تاکید بر ضرورت حفظ آمادگی همه نیروها در تمامی واحدها ، اهمیت فضای سبزرا مورد توجه قرار داد و گفت : یکی از مولفه های مهم یک شهر در حال توسعه داشتن فضای سبزی زیبا و با نشاط است و به همین جهت همه باید تلاش کنیم با افزایش فضای سبزی زیبا ، رضایتمندی شهروندان را نیز افزایش دهیم

مهندس احمدی در بازدید از خدمات شهری و پسماند، نیز از نقش و سهم این سازمان در حفط و پاکیزگی شهر و ارائه خدمات به شهروندان سخن گفت و خاطر نشان کرد : باید با تمام توان ،‌تلاش کنیم تا شهری با امکانات زیاد را برای شهروندان محترم مهیا کنیم.

? شایان گفتن است، در پایان این بازدیدها ، پس از تقدیر و تشکر جمعی از پرسنل جامعه کارگری از ایشان ، بابت ارائه خدمات رفاهی به کارکنان شرکتی و بروز شدن حقوق ها، ابراز امیدواری کرد که با کوشش اعضای محترم شورای اسلامی شهر و حمایت مردم شریف ، تمام مشکلات و کاستی ها جبران خواهند شد

? ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱