ساعت:

11:18 ب.ظ

تاریخ:

15 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

با دعوت شهردار شیروان برگزار شد : نشست همدلی و هم اندیشی با شهرداران ادوار گذشته این شهر

مهندس احمدی شهردار شیروان با تجلیل از شهرداران پیشین این شهر از خدمات آنها تقدیر کرد و خاطر نشان نمود بی تردید مدیریت جدید شهری از تجارب شما مانند گنجینه ای پر بها استفاده خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، پیش از ظهر امروز با دعوت مهندس عین الله احمدی ، نشست همدلی و هم اندیشی با شهرداران ادوار گذشته برگزار شد.

در این نشست که رئیس و اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیروان نیز حضور داشتند ، مهندس احمدی طی سخنانی ضمن خیر مقدم به آقایان سارزاده ، رضوانی ، برازنده ، کوهستانی و شاهرخی که در ادوار پیشین شهردار این شهر بودند ، از خدمات ارزشمند آنها تقدیر کرد و گفت : حضور فرد فرد شما در این نشست نشانه اوج دلبستگی شما به توسعه شیروان و خدمت رسانی به مردم فهیم این شهر محسوب می شود

وی مدیریت شهری را کاری به غایت دشوار ، پیچیده و صد البته ارزشمند توصیف کرد و ضمن بیان این مطلب که جلب رضایت همه آحاد یک شهر هنری است که تنها از مدیریت شهری بر می آید خاطر نشان کرد : به همین دلیل تصمیم گرفته شد ، با دعوت از شما خادمان گرانقدر شیروان در دوره های گذشته بتوانیم از تجارب پر بهای شما استفاده کنیم چرا که به جد باور داریم این تجربه ها گنجینه ای ارزشمند در حوزه مدیریت شهری بشمار می آیند.

این گزارش می افزاید : آنگاه رییس و اعضای پارلمان شهری در سخنانی با تشکر از شهردار شیروان بخاطر برگزاری چنین نشست سودمندی به تجلیل از خدمات شهرداران گذشته شهر پرداختند و حضور آنها را در این نشست بسیار با ارزش عنوان کردند.

خبرنگار ما می افزاید در ادامه نشست ، شهرداران ادوار گذشته شیروان با ابراز خرسندی از این گرد همایی و قدردانی از مهندس احمدی که بانی این گعده صمیمانه شد ، برای انتقال صادقانه تجارب خود اعلام آمادگی کرده و اظهار امیدواری نمودند ، مهندس احمدی در انجام رسالت خود موفق باشد.

شایان گفتن است که در پایان نشست همدلی و هم اندیشی با شهرداران ادوار قبلی شهر شیروان که با ابتکار شهردار جدید برگزار شد با اهدای لوحی از خدمات ارزشمند آنها تجلیل گردید.