ساعت:

5:18 ب.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

بورنگ: تجلیل از شهداء، تجلیل از ارزش ها/ شهیدان، حبیب دل ها

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ تابلوی نام پُل هوایی روبروی دادگستری شهرستان شیروان که منقش به تصویر شهید جلیل محمّدزاده برزگر می باشد در ششمین روز هفته دفاع مقدس رونمایی شد.

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: پُل هوایی روبروی دادگستری شهرستان شیروان که چندی پیش به نام شهید جلیل محمّدزاده برزگر نام گذاری شده بود، در ششمین روز از هفته دفاع مقدس سال جاری به تصویر این شهید والامقام نیز مزین شد.

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” با اشاره به اینکه پاسداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از اجر شهادت نیست، گفت: این وظیفه دوستان و همرزمان شهدا است، گفت: شهدا فرهنگ ما هستند، ما از تاریخ رد می‌شویم ولی فرهنگ باقی می‌ماند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست. لذا بر ماست تا هر اقدامی را در راستای گرامیداشت شهداء و تجدیدخاطره آنان و انتقال فرهنگ شهادت به نسل حال و آتی صورت دهیم.

 

وی افزود: در کشور ما شهدا الگو هستند و ما باید این الگوها را به جوانان معرفی کنیم و باید وصیت نامه های شهدای انقلاب اسلامی که سرشار از توصیه به رعایت حجاب، عفاف و توجه به مسائل دینی و ارزشهای اسلامی است، برای نسل حاضر تبیین شود و همه واقفیم که شهدا امروز شاهد و ناظر ما هستند و بر اساس آیات قران در نزد خدا روزی می خورند.

 

بورنگ ادامه داد: مباهات خدا بر ملائکه، بخشوده شدن گناهان، چند برابر شدن کارهای خوب، بشارت فرشتتگان به نعمت هایی که نه گوشی دیده و نه چشمی شنیده و کفایت و اداره خانواده شهید توسط خدا، پنج مدال و پاداش بزرگی است که خدا برای مجاهدین و شهدا در نظر گرفته است.

 

آریان فرد در پایان با اشاره به برنامه های شهرداری شیروان در گرامی داشت هفته دفاع مقدس یاد آور شد: در ششمین روز از هفته دفاع مقدس(پنجم مهرماه 93)، پُل هوایی روگذر عابر پیاده روبروی دادگستری شهرستان شیروان به تصویر شهید جلیل محمّدزاده نیز مزین شد.