ساعت:

12:09 ق.ظ

تاریخ:

4 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

بورنگ و خندانی مقدم: تقویت تعاملات مدیریت شهری و پلیس راهور با محوریت فرهنگ ترافیک

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: بحث فرهنگ ترافیک از اهمیت بالایی برخوردار است و در خصوص آن باید تلاش ویژه ای به عمل آید. پلیس راهور در ارتباط نزدیک، مستقیم و پیوسته ای با مدیریت شهری دارد. این دو مجموعه به صورت مستمر با هم در ارتباط بوده و با تشخیص اولویت های شهر، در جهت کاهش مشکلات شهروندان تلاش می کنند و با اعتقاد و باور عمیق و با نگاه فرا بخشی به مسائل شیروان گام های بزرگ تری را جهت خدمت به شهروندان بر می دارند.                                                              

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان و رییس شورای سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه” در نشست دوم مرداد ماه 1395 با رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شیروان و سایر کارشناسان حوزه مدیریت شهری و راهور، با ابراز امیدواری نسبت به تحکیم و تقویت همکاری های دو مجموعه مدیریت شهری و پلیس راهور گفت: به عنوان سربازان نظام باید تلاش کنیم تا با بهبود ترافیک سنگین شهر و سایر مشکلات ترافیکی و راهور با محوریت فرهنگ سازی، کمی از آلام و گرفتاری های مردم را کاهش دهیم.

 

 

 

سرگرد خندانی مقدم”رییس پلیس راهور ف.ا.شیروان” هم در این نشست بیان داشت: راه رسیدن به وضعیت مطلوب، برنامه هایی است که چشم انداز آن ها از قبل با مشارکت و هماهنگی دست اندرکاران مربوطه تبیین و ترسیم شده باشد تا با همکاری مشترک و همدلی و همراهی در جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده تلاش کنیم.

 

خندانی مقدم با تأکید بر این که چارچوب کار پلیس راهور و مدیریت شهری تعریف شده است، اضافه کرد: پلیس راهور از تمام پتانسیل و امکانات خود در جهت تقویت تعامل با مدیریت شهری استفاده می کند و متقابلاٌ سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیز به مثابه یک ستون محکم و مطمئن در جهت پیشبرد اهداف مشترک به پلیس راهور کمک می کند.

 

 

گفتنی است در این جلسه؛ راجع به بهبود وضعیت طرح پارکبان شهر شیروان و هم تحقق اهداف طرح ساماندهی وانت بارهای عرضه ارزاق و میوه و تره بار نیز بر نگاه مشترک پلیس راهور و شهرداری تصریح شد و برنامه ریزی و اولویت بندی کارها در دستور کار قرار گرفت.