ساعت:

7:09 ب.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

بورنگ و کلالیان مقدم: حضور مردم در استقبال از شهدای گمنام را قدردان هستیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: فرهنگ شهادت طلبی در دوران جنگ تحمیلی موجب پیروزی ایران اسلامی در مقابل ابرقدرت های جهان و دشمن شد. جوانان این مرز و بوم با پیروی از مکتب سید و سالار شهیدان قدم در راهی نهادند که برای خود سعادت و برای کشور سربلندی را به ارمغان آورد.

 

 

هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” طی پیامی مشترک از حضور آگاهانه و همیشه در صحنه مردم ولایی و فهیم دارالمصلین شیروان در مراسم تشییع شهدای گمنام که در روز شنبه بیست و دوم اسفند 94 در شیروان برگزار شد، قدردانی نمودند.

 

متن پیام:

بسْم الله الرحمن الرحيم

خداي عزوجل را شاكریم كه امروز و بار دیگر شاهد حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم ولایتمدار شیروان درمراسم استقبال وتشییع پیکرهای مطهر شهدای والامقام بودیم و به خدمتگزاري مان برای چنين مردمي افتخار مي كنیم .

به واقع همه امروز شاهد و ناظر بوديم و ديديم كه شهدا زنده اند و نام و ياد آنها در دل ها جاودان است. اين ما هستيم كه در وانفساي روزگار جاي خوش كرده و گمنام مانده ايم، نه آن ها. درود بر غيرت و شرف همه شما مردان و بانوان اين خطه مؤمن با ملتی شریف، كه با حضور و تشييع شهداء، پايبندي و وفاداري خود را به مقام معظم رهبري(مد ظله العالی) و مسئولين نظام دوباره اثبات كرديد.

اینجانبان بعنوان خدمتگزار مردم، از حضور پرشور و کم نظیر همگان، تقدیر و تشکر می نماییم.

والسلام علیکم ورحمة الله وبركاته

جعفر بورنگ                                                                                                                                                                  هما کلالیان مقدم

                  شهردار شیروان                                                                                                                                      رییس شورای اسلامی شهر شیروان