ساعت:

4:07 ق.ظ

تاریخ:

29 فروردین 1403

شهرداری شیروان

تبریک جعفر بورنگ”شهردار شیروان: به مناسبت روز شهرداری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ؛ جعفر بورنگ”شهردار شیروان” با اعلام این خبر که با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز 14 تیرماه تحت عنوان “روز شهرداری و دهیاری” در سالنامه رسمی کشور درج شده، این روز را تبریک گفت.

 

 جعفر بورنگ”شهردار شیروان” با اعلام این خبر که با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز 14 تیرماه تحت عنوان “روز شهرداری و دهیاری” در سالنامه رسمی کشور درج شده، گفت: تمامي خادمين مردم در شهرداري ها شبانه روز در تلاش اند تا از طريق برنامه ريزي و اجراي اقدامات خدماتی و عمرانی به روز، شهرها متناسب با زندگي و كار مردم باشد. وی افزود : انتظار مي رود دست اندركاران مديريت شهري با تجليل از خادمان عرصه‌ اين مديريت و همچنين افزايش همدلي و تعامل مردم و خانواده مديريت شهري در راستاي آشنايي با رويكردها،‌ سياست‌ها و برنامه‌هاي مديريت شهری، برنامه ريزي هاي لازم را به عمل آورند.

 

شهردار شیروان بیان نمود: شهرداری ها باید از یک مجموعه صرفاً خدماتی به یک نهاد فرهنگی، اجتماعی نیز تبدیل شوند و این تغییر رویکرد میسر نمی شود مگر به همت، تلاش،تفکر، تدبیر و مدیریت بی بدیل تمام ارکان مدیریت شهری و هم خادمین مردم در شهرداری ها. چرا که شهروندان افق های وسیعتری را به نظاره نشسته و در آرزوی فرداهای بهتر گام برمی دارند و ما معتقدیم؛ با خدمت هر روز، باز هم هر روز، روز خدمت است و امیدواریم، خادم شایسته ای برای ملت باشیم.

 جعفر بورنگ؛ در پایان روز شهرداری ها و دهیاری ها را به تمام خدمتگزاران ملت و نظام مقدس اسلامی در جای جای میهن عزیز اسلامی و خاصه همکاران خود در شهرداری شیروان تبریک گفت و از خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه عزیزان زحمتکش شهرداری و دهیاری خواستار شد