ساعت:

6:48 ب.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

تبریک روز پزشک به دکتر سعید ساعدی، عضو شورای اسلامی شهر شیروان

به گزارش روابط عمومي شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان، مراسم بزرگداشت زادروز حكيم بوعلي سينا و روز پزشك، که مصادف با شنبه يكم شهريورماه سال 93 بود، در مجموعه مدیریت شهری شیروان برگزار شد. در اين مراسم؛ روز پزشک به دکتر سعید ساعدی، تبریک گفته شد.

 

آریان فرد روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان گفت: جعفر بورنگ”شهردار شیروان” ضمن تبريك روز پزشك و خيرمقدم به جمع حاضر، از اينكه چنين روزي به یادبود حکیم فرزانه ابوعلی سینا و در راستای تقدیر از خدمات ارزشی پزشکان نام گذاری شده، ابراز خرسندي كرد و به موفقيت و دستاوردهاي پزشکان اشاره و از تمامي پزشكان تشكر كرد.

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در این مراسم بیان داشت: سالروز ولادت شیخ الرئیس حسین بن عبدالله معروف به ابن سینا و روز پزشک، بهانه شایسته‌ای است که تلاش‌های ارزنده پزشکان این مرز و بوم مورد تقدیر قرار گیرد. در فرهنگ ایرانی- اسلامی، ارزش دانش پزشکی بسیار والا و عظیم است و بیماران و دردمندان نه تنها برای تسکین و درمان دردهای جسمانی، بلکه در مقام مشاوره و هدایت در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی خود به حکیم و طبیب مراجعه می‌کنند؛ چرا که پزشک در افق نگاه و قضاوت جامعه، شخصیتی علمی و آراسته به فضائل والای اخلاقی است. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی که با از خود گذشتگی و آراستگی به درجه رفیع شهادت نائل شدند، روز پزشک را به تمام پزشکان تبریک و تهنیت گفته و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم خواستارم.

آریان فرد در پایان افزود: در این مراسم؛ روز پزشک به تنها عضو پزشک شورای اسلامی شهر شیروان، دکتر سعید ساعدی تبریک گفته شد و وی مورد تقدیر واقع، که مراتب ابلاغ تبریک ارکان مدیریت شهری شیروان به جامعه پزشکی شیروان به دکتر ساعدی اعلام، تا وی به پزشکان شهرستان ابلاغ نماید.

 

متن لوح تبریک: