ساعت:

5:34 ب.ظ

تاریخ:

29 اسفند 1402

شهرداری شیروان

تجلیل امام جمعه از شهردار شیروان : نشست شورای اداری شهرداری با حضور امام جمعه و اعضای پارلمان شهری

مهندس احمدی شهردار شیروان ، در سخنانی با تقدیر از امام جمعه محترم بخاطر حضور در این نشست ، آن را مهر تاییدی بر تلاش های بی وقفه و سازنده همکاران خود در شهرداری توصیف کرد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، امروز و از ساعت شش بامداد ، نشست شورای اداری این شهرداری در حضور حجت الاسلام والمسلمین تکمیلی امام جمعه محترم شهرستان ، رییس شورای اسلامی شهر ، شهردار ، معاونان و رییسان و مسئولان سازمان ها و اداره ها و واحدهای شهرداری شیروان آغاز به کار کرد و به مدت دو ساعت به طول انجامید.

در ابتدای این نشست ، شهردار شیروان طی سخنانی ضمن عرض خیرمقدم به امام جمعه شهرستان ، از حضور ایشان در نشست تشکر کرد و گفت : بی گمان این حضور ارزشمند مهر تاییدی بر فعالیت ها و تلاش های سازنده و مستمر همکاران پر توانم در شهرداری شیروان است.

? وی آنگاه ، با ارائه گزارشی پیرامون آنچه طی دو ماه گذشته از سوی مجموعه شهرداری انجام شد ، از حمایت های بی دریغ رییس و اعضای شورای شهر قدردانی کرد و افزود : حمایت های این برادران بزرگوار و ارجمندم ، از این مجموعه پر تلاش هم انگیزه کار و خدمت را افزایش می دهد و هم ما را به درستی راهی که می رویم امیدوار می سازد.

? وی ضمن بیان این مطلب که کار خود را با ارائه مجموعه برنامه هایی با شش هدف ، بیست و نه استراتژی و یکصد و بیست و هشت عملیات اجرایی آغاز کردم ،خاطر نشان کرد : سر سوزنی از این برنامه ها که مورد تایید شورای محترم قرار گرفته است ،انحراف نخواهیم داشت ،ضمن آنکه باور دارم بدون برنامه نباید قدم از قدم برداشت زیرا به حق بی برنامه گی سرآغاز تزلزل ، ضعف و شکست در تحقق اهداف است.

? مهندس احمدی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در همه بخش های شهرداری خاطر نشان کرد : بیشترین واژه ای که در کتاب آسمانی قران مجید تکرار و مورد تاکید قرار گرفته است « رحمان و رحیم » است و این یعنی تاکید پروردگار بزرگ بر لزوم مهرورزی در تمامی ابعاد و ارکان زندگی و جامعه و به همین دلیل همواره به همکاران خود تاکید کرده و می کنم ، با ارباب رجوع مهربان باشند و برای حل مشکلات و پاسخ به مطالبات آنها ذره ای درنگ نکنند.

? وی آنگاه با مورد توجه قراردادن تلاش برای تحقق توسعه در شهر به اجرای چندین پروژه به صورت هم زمان اشاره کرد و تصریح نمود : بزودی سه پروژه بزرگ را آغاز می کنیم که نقش موثری در توسعه شهر دارند ، ضمن آنکه تاکید می کنم در مجموعه شهرداری شیروان ساعت کاری معنایی ندارد و آنچه مهم است و مورد توجه می باشد اجرای بی وقفه همین پروژه ها و خدمت رسانی به مردم است.

? این گزارش می افزاید پس از آن حجت الاسلام والمسلمین تکمیلی امام جمعه محترم شیروان ، در سخنانی ضمن بیان این مطلب که بسیار خرسندم در جمع شما کارکنان خدوم شهر هستم گفت : مجموعه شهرداری در همه شهرها پیشانی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود‌.

? وی با تاکید بر اینکه ، مهندس احمدی از بدو شروع به کار ، مانند یک مدیر جهادی عمل کرده و می کند افزود : تلاش خستگی ناپذیر ایشان آثار ارزشمند خود را همین حالا هم نشان داده و اطمینان دارم در آینده آثار بیشتری از این گونه مدیریت شاهد خواهیم بود

? وی با ارج نهادن اقدامات مهندس احمدی در ملاقات های مردمی ، آن را کاری ارزشمند در جهت تکریم ارباب رجوع توصیف کرد و گفت : باید همیشه و در هر شرایطی با مردم به گرمی و مهربانی برخورد کرد و از یاد نبرد که هر قدر تلاش شود ، باز نمی توان همه مطالبات مردم را پاسخ داد اما وقتی مردم را محترم بشماریم و با آنها مهربان باشیم مردم همان اندازه کار و تلاش را هم می پذیرند و رضایت خود را اعلام می کنند.

? امام جمعه شیروان در بخش دیگری از سخنانش با مورد توجه قرار دادن این مطلب که خدمت به مردم بالاترین و سخت ترین عبادتها می باشد تاکید کرد : مجموعه شهرداری با نگاه عبادی خدمت می کند و همین امر موجب می شود از کار و تلاش بی وقفه احساس خستگی نکنند

? وی در پایان سخنان خود با اشاره به فعالیت های عمرانی شهردار و شهرداری شیروان خاطر نشان کرد : اعتقاد راسخ دارم که شیروان روزهای خوبی در پیش دارد و ما باید با کار و تلاش بیشتر این شهر را در کشور چنان معرفی کنیم که همگان با ظرفیت های بالای آن بخوبی آشنا شوند.

? این گزارش حاکی است در نشست شورای اداری صبح امروز شهرداری شیروان محمدزاده قانعی رییس شورای اسلامی شهر هم طی سخنانی به نمایندگی از اعضای این شورا به امام جمعه محترم شیروان خیر مقدم گفت و از ایشان بخاطر حضور در این نشست قدردانی کرد و گفت : یکی از دغدغه های شورای محترم ، حقوق کارگران و کارکنان شهرداری بود که تاخیر در پرداخت آنها برای این عزیزان و خانواده های محترم آنها مشکلات عدیده ای ایجاد کرده بود اما اکنون خداوند را شاکرم این دغدغه با تلاش شهردار محترم و همکاران ایشان برطرف شد

وی آنگاه با تجلیل از تلاش های مهندس احمدی افزود : بنده از نزدیک شاهد تلاش های جناب مهندس احمدی هستم و شاهدم که از صبح زود در محل کار حاضرند و تا پاسی از شب مجدانه و دلسوزانه کار می کنند و این امر مایه مباهات شورا است که ایشان را برگزید و هم موجب رضایت شهروندان و پیشرفت و توسعه شیروان می باشد و امیدوارم با حمایت هایی که از سوی شورا ، مردم و امام جمعه محترم می شوند ، بتوانیم شاهد تحولات عظیمی در این شهر باشیم