ساعت:

10:36 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

تقدیر بورنگ از سجاده پهن نارنجی پوش

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان : جعفر بوررنگ شهردار شیروان طی بازدید های صبحگاهی از عملکرد پرسنل خدوم شهرداری شیروان اهتمام ویژه چند تن از نارنجی پوشان این شهرداری در اقامه نماز اول وقت را مشاهده ودر همین راستا دستورات لازم جهت تقدیر از پاکبانان زحمتکش را صادر کرد .

 


 

بورنگ که متصدی کمیته اقامه نماز و ریاست شورا امر به معروف و نهی از منکر شهرداری شیروان را نیز بر عهده دارد گفت. داشتن توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه نماز می تواند رمز موفقیت ما در ترویج فرهنگ اقامه نماز بویژه نماز اول وقت باشد. وی افزود:نماز بعنوان پایه وستون دین انسانها یكی ازمهمترین واساسی ترین ودستورالعمل انسان سازی و سیرو سلوك معنوی است وی افزود باتوجه به اهمیت نماز كه در سرنوشت و سعادت انسان تاثیر گذار است باید توجهی ویژه ودقیق به انجام این فریضه الهی داشته باشیم.

 

به شکر خدا در سالی که مزین به نام اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی بود توانستیم در اکثر پارکها و بوستانهای سطح شهر نمازخانه احداث نماییم و تمامی ایستگاهای خط واحد شهری را نیز مزین به احادیثی از ائمه معموصمین با موضوعیت ترویج فرهنگ نماز و نماز جمعه نماییم.