ساعت:

2:51 ق.ظ

تاریخ:

8 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جعفر بورنگ: توسعه فضاهای علمی و آموزشی، نقشی راهبردی در توسعه شهرها دارند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: پیش رفت فعالیت های امروز شهرداری را براساس روش های علمی در دستور کار قرار دارد و این نوع فعالیت ها، باید الگویی برای برنامه های آتی نیز باشد. امروز اولویت مان در مدیریت شهرداری، انجام امور بر اساس روش های دانش بنیان است و این را رمـــز اصلی موفقیت شهرداری می دانیم و از توان علمی مراکز دانشگاهی هم بهره می بریم.

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در جمع هیئت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان که صبح روز دوشنبه بیست و سوم فروردین 95 بود، با ابراز خرسندی از حضور رئیس دانشگاه آزاد و هیات همراه، ضمن تبریک سال نو گفت: «انتظار ما در سال جدید از دانشگاه آزاد اسلامی این است که روند توسعه خود را گسترش دهد و موجبات تحصیلات برای جوانان مشتاق تحصیل را فراهم تر کند، که البته این مقوله ارزشی مهم را در عملکرد کنونی مجموعه دانشگاه آزاد واحد شیروان، شاهد هستیم.

 

 

شهردار شیروان با تأکید بر شکل گیری همکاری های شهرداری با دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های اقتصادی، اشاره کرد: همکاری و تفاهم های شهرداری با دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور در دستور کار قرار دارد و این شهرداری نیز از این مقوله به هدف عالی مساعدت به توسعه علمی شهرستان، مستثنی از تعامل و تفاهم نیست و بر این باور؛ استواریم.

 

بورنگ افزود: امسال با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در نظر داریم با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در این نهاد، ان شاءالله تحولی بزرگ در مجموعه مدیریت شهری با همکاری همکاران و دست اندرکاران ایجاد نماییم.

 

دکتر محمد قادری”رییس دانشگاه آزاد واحد شیروان” نیز ضمن قدردانی از تلاش های شهرداری شیروان و تعامل سازنده و مستمر این نهاد با دانشگاه آزاد، بیان داشت : به عنوان یک نهاد آموزشی انتظار داریم که بتوانیم سطح همکاری های خود را با شهرداری افزایش داده و بتوانیم از حمایت های شهرداری در توسعه فضای دانشگاه استفاده نماییم .

 

 

در پایان سکاندار مدیریت شهری شیروان بیان نمود: هر سرمایه­ای به جز منابع انسانی قابل جبران است و شهرداری نهایت همکاری و کمک خود را با دانشگاه آزاد به عنوان یک نهاد علمی پژوهشی تأثیرگذار در جامعه اعلام می کند.