ساعت:

7:19 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” مدیر نمونه منتخب در مراسم گرامیداشت هفته دولت-

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شیروان؛ همایش تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه شیروان در روز چهارشنبه پنجم شهریور 93 در مجتمع فرهنگی غدیر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی و فرماندار شهرستان شیروان برگزار شد.

آریان فرد ” روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: این همایش پیش از ظهر چهارشنبه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی و فرماندار شهرستان شیروان، معاونین فرمانداری شهرستان شیروان، مدیران اجرایی و کارمندان دستگاههای اجرایی شیروان برگزار شد

 

 

 

صفائی” فرماندار شهرستان شیروان” در این نشست، ضمن تبریک هفته دولت و تبیین سیره عملی شهید رجایی و باهنر گفت: آن شهیدان گرانقدر سرمشق و الگویی برای همه کارمندان و مدیران در دستگاه‌های مختلف برای موفقیت در کارهای اداری است. روحیه انتقاد پذیری به همراه نظم و انضباط کاری از مهم‌ترین خصوصیات کاری مدیران باشد


دلپسند”معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی در این آیین با تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: انتخاب مدیران و کارمندان نمونه حسب استانداردهای مربوطه بر اساس شاخص های از پیش تعیین شده می باشد و یکی از این شاخص ها، انجام نظر سنجی از ارباب رجوعان ادارات و دستگاه های اجرائی می باشد. وی بر تکریم ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی تأکید کرد و ادامه داد: صیانت از حقوق شهروندی و ارائه خدمات بهتر به مردم باید در اولویت دستگاههای اجرایی استان قرار گیرد و ارزیابی از عملکرد دستگاههای اجرایی در این خصوص و در برهه زمانی دیگری نیز شروع می شود، که البته هدف غائی آن؛ تشویق یا توبیخ دستگاه/مدیر یا کارمندی نبوده و در رسالت این برنامه، احراز میزان رضایتمندی مردم مطرح است.


آریان فرد افزود: در پایان مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان ادارات و دستگاه های اجرائی شهرستان شیروان؛ از جعفر بورنگ”شهردار شیروان” نیز در اعداد پنج مدیر نمونه منتخب شهرستان شیروان تقدیر شد. فرماندهی انتظامی شیروان، شهردار شیروان، مدیریت جهادکشاورزی شیروان، ریاست اداره راه و شهرسازی شیروان و ریاست آب و فاضلاب روستائی شیروان؛ پنج مدیر نمونه شهرستان بودند که توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی و فرماندار شهرستان شیروان از آنان با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.