ساعت:

9:32 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جعفر بورنگ: عزم مدیریت شهری شیروان در باشکوه تر برگزار شدن سالروز ورود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ نوزدهم مهرماه؛ سالروز سفر تاریخی و پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی است، که سفر رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی، مایه برکات و دستاوردهای بسیار مهمی برای توسعه متوازن و همه جانبه استان بود.

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: مردم مؤمن استان خراسان شمالی و هم شهروندان دیار دارالمصلین شیروان، مهرماه 91، میزبان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت حفاظاته) رهبر اندیشمند و فرزانه انقلاب بودند و مدیریت شهری شیروان، با عزم جدی برای باشکوه برگزار شدن مراسم سالروز ورود مقام عظمای ولایت در نوزدهم مهرماه امسال آماده است.

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” ضمن گرامیداشت سالگرد ورود رهبر معظم انقلاب به استان خراسان شمالی و شیروان، بیان داشت: خدا را دو چندان شاکریم که مقام عظمای ولایت با قدوم مبارک خود در شهر تاریخی فرهنگی شیروان حضور یافتند و با خود برکات بسیاری را به این دیار آوردند. امروز مدیریت شهری شیروان در هر اقدامی برای زمینه سازی بازخوانی آن روزهای به یادماندنی و مهم آماده بوده و شهرداری هم بسترها را برای باشکوه برگزار شدن این ایام آماده نموده است.

 

سکاندار مدیریت شهری شیروان با ذکر اینکه رهبر معظم انقلاب همواره عامل وحدت در جامعه بوده و هستند و تبعیت از دستورات ایشان، امری واجب و لازم است، افزود: مردم این دیار و همه با وحدت، حول محور ولایت، در راه خدمت به اسلام و انقلاب ثابت قدم و پیشرو می باشند.

بورنگ با یادآوری عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به مناطق محروم، ادامه داد:‌ این موضوع نشان از عمق توجه ایشان به مردم محروم و ضرورت خدمت‌رسانی به آنان دارد و بر ماست که از هیچ کوششی در خدمت به مردم، بخصوص محرومان جامعه دریغ نورزیم و این خدمت رسانی صادقانه بی منت در ید تمام مسئولین نظام مقدس اسلامی متبلور است و بر خود می بالیم و طی این روزهای عزیز و به یاد ماندنی و مایه افتخار استان خراسان شمالی و شیروان، عزم مدیریت شهری شیروان در باشکوه برگزار شدن سالروز ورود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استان و شیروان به اعلی درجه جزم است و روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج اداری حبیب بن مظاهر و همه پرسنل شهرداری شیروان در همتی مضاعف در پاسداشت این ایام عزت و برکت کوشش می نمایند.