ساعت:

2:07 ب.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

جعفر حیدری: خدمات ناوگان اتوبوسرانی شیروان رایگان است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ در دومین روز از هفته دفاع مقدس و اول مهرماه، ناوگان اتوبوس واحد شهر شیروان با تمام توان نسبت به ارایه خدمات رایگان به دانش آموزان، دانشجویان و مسافرین عزیز اقدام می نماید.

جعفر حیدری”مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه” در مراسم رونمایی از شیروان کارت در تاریخ سی و یک شهریور ماه 93، اظهار داشت: در دومین روز از هفته دفاع مقدس و اول مهرماه، ناوگان اتوبوس واحد شهر شیروان با تمام توان نسبت به ارایه خدمات رایگان به دانش آموزان، دانشجویان و مسافرین عزیز اقدام می نماید.

وی گفت: این امر در راستای ترویج فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش ترافیک صورت می گیرد.


حیدری ادامه داد: نظافت و تمیزی اتوبوس ها، سایه بان ها و رفع نواقص فنی و سایر اقدامات لازم از سوی سازمان انجام شده و در بحث فرهنگی نیز ضمن نصب بنر بر روی اتوبوس ها به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید، نسبت به تکریم ویژه دانش آموزان و معلمان و مسافران اقدام می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه با اشاره به فراخوان دعوت به همکاری دارندگان اتوبوس، مینی بوس و … برای افزایش تعداد ناوگان فعال در خطوط حمل و نقل درونشهری و حومه، امیدواریم در راستای کاهش زمان انتظار، شاهد پویایی و ارتقاء خدمات در این مسیر خواهیم بود.

حیدری در پایان؛ ضمن قدردانی از جعفر بورنگ”شهردار شیروان و رییس شورای سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه”، سایر بزرگواران در ارکان سازمان و اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین و با تشکر از مردم فهیم و صبور شیروان از طرح کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان با استقرار گشت های نظارت و بازرسی در راستای کاهش کاستی ها و افزایش خدمات، بعنوان دیگر اقدمات این سازمان خبر داد.