ساعت:

7:59 ب.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

جعفر حیدری: طرح “ساماندهی سرویس مدارس” با هدف تأمین رفاه و امنیت دانش آموزی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: جلسه طرح ساماندهی سرویس‌های مدارس توسط سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه برگزار گردید. ساماندهی سرویس‌های مدارس یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های این سازمان است که بر اساس تدابیر اندیشیده شده این مهم اجرایی خواهد شد.

 

 

جعفر حیدری”مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه” ضمن بیان اینکه؛ طرح “ساماندهی سرویس مدارس” با هدف تأمین رفاه و امنیت دانش آموزی و همچنین آرامش خاطر اولیاء دانش آموزان طراحی و تدوین شده است، اظهار داشت: از خانواده‌های دانش‌آموزان می‌خواهیم که برای رفاه حال دانش‌آموزان و ساماندهی سرویس‌های مدارس، تنها از سرویس‌های مجاز که توسط مدارس معرفی می‌شود، استفاده نمایند.

 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه با اشاره به این موضوع که این سازمان به عنوان همکار در ساماندهی سرویس مدارس آمادگی کامل دارد، ادامه داد: خودروی سرویس مدارس و راننده آن مقوله ای جدا نشدنی در فعالیت های آموزشی هستند و با توجه به این مهم، اهتمام و ساماندهی این بخش همواره مد نظر مسئولین از جمله سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه بوده است.

 

 

وی افزود: سلامت اجتماعی، اخلاقی، روانی متقاضیان ارائه خدمات سرویس مدارس و همچنین سلامت فنی خودروهای سرویس مدارس، سرلوحه دقت نظر مسئولین و متولیان امر سرویس مدارس است.

 

گفتنی است: طرح ساماندهی سرویس مدارس از مهم‌ترین اقداماتی است که با هدف روان سازی ترافیک، ارتقای سلامت و ایمنی دانش‌آموزان و فرهنگ استفاده از وسایط نقلیه عمومی و اختصاصی، توسط سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه و سایر دست اندرکاران انجام می‌شود.