ساعت:

4:42 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جعفر حیدری: ناوگان حمل و نقل پیشتاز در لیالی قدر و روز قدس برای جابجایی مردم

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان و اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، تعداد پانزده دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس از ناوگان حمل و نقل درونشهری، جابجایی شهروندان را برای مراسم شب‌های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) و راهپیمایی روز جهانی قدس در شیروان به عهده دارند.

 

 

 

جعفر حیدری”مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه”، در نشست هماهنگی برنامه‌های روز جهانی قدس؛ تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، تعداد پانزده دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس از ناوگان حمل و نقل درونشهری، جابجایی شهروندان را برای مراسم شب‌های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) و راهپیمایی روز جهانی قدس در شیروان به عهده دارند.

 

 

وی افزود: به همین منظور تدابیر لازم برای آمادگی اتوبوس‌ها برای شب‌های 21 و 23 رمضان  و روز جهانی و جابجایی راهپیمایی صورت گرفته است.

 

 

سیداحمد اکبرپور”رییس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان” نیز در این نشست با تأکید بر برخورداری از فضائل لیالی قدر، از حضور حداکثری آحاد ملت شریف ایران عزیز، مردم فهیم و شریف دارالمصلین شیروان و خاصه پرسنل خدوم شهرداری شیروان در برنامه های معنوی لیالی قدر تشکر نمود و بر شرکت همگان در مراسم روز جهانی قدس تأکید نمود.