ساعت:

9:39 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

جلسه سیصد و شصت وپنج 94/07/05 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه سیصد و شصت وپنج 94/07/05 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم در محل دفتر شورای اسلامی رأس ساعت17 عصر با تلاوت کلام الله مجید آغاز گردید وپس از بحث و تبادل نظر تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

در ابتدای جلسه فاجعه قربانی شدن جمعی از هموطنان در بیت الله الحرام به دلیل دولت آل سعود به همه مسلمانان تسلیت گفته شد هفته دفاع مقدس هم به همه همشهریان و مردم عزیز و رشادت های ایثارگران تبریک گفته شد.

1-    در پاسخ به درخواست آقای ع.پ مبنی بر عدم پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی مقرر شد با توجه به اینکه نامبرده پیمانکار رسمی نبوده بلکه طی قرارداد و دستمزد ی دریافت حق و حقوق

می نموده است چنانچه شهردار وقت مراتب را تائید نموده و مدارک ارائه نماید شهردارری نسبت به پرداخت بدهی تامین اجتماعی اقدام نماید در غیر اینصورت گزارش مربوطه به شورای شهر منعکس شود.

2-    در پاسخ به درخواست خانم خ.ش که برنده دکه های اجاره ای شهرداری گردیده مقرر شد چنانچه فعال قبلی دکه که درمزایده شرکت نکرده اند فرد متقاضی جایگزین گردد و اگر امتیازات به نام شخص قبلی بوده و همکاری نمی نماید و فرد جدید راساً اقدام به اخذ امتیاز کرده و مجوز گذشته لغو شود و ضمناً چنانچه محل جدیدی که مزاحم آرامش شهروندان و غیره نگردد با تائید شورا به فرد برنده جدید واگذار گردد با شرایط مزایده بالا واگذاری به فعال گذشته با تائید شهرداری نیز منعی نخواهد داشت.

3-    در پاسخ به درخواست آقای پ.پ کانون تبلیغات و مجری تابلوهای پایه کوتاه مقرر شد در صورت تائید و صحت اظهارات شهروند چک نامبرده به مدت 3ماه تمدید و قرارداد به مدت 2سال تمدید گردد و در صورت نیاز گزارش به شورا جهت تصمیم نهایی تقدیم گردد.