ساعت:

11:42 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جلسه سیصد و شصت و دو 94/06/29 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه سیصد و شصت و دو 94/06/29 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم در محل دفتر شورای اسلامی رأس ساعت15 عصر با تلاوت کلام الله مجید آغاز گردید وپس از بحث و تبادل نظر تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

در ابتدای جلسه توسط رئیس شورا شهادت امام محمد باقر(ع) تسلیت گفته شد و همچنین همچنین هفته دفاع مقدس و ایثارگری ایثارگران عزیز را در زمان دفاع مقدس و بعد از آن که وظیفه همگان را سنگینتر کرده است.

1-    ریاست محترم شبکه بهداشت در جلسه حضور یافتند و در خصوص پروانه ساختمانی جدید شبکه بهداشت در ملک حاشیه خیابان اصلی و شفا مقرر شد با عنایت به عام المنفعه بودن پروژه مقرر شد همکاری لازم از سوی شهرداری بعمل آید و جهت صدور پروانه ساختمانی جدید محاسبات لازم بر اساس پلان ارائه شده انجام وبدهی ملک در اسرع وقت به شبکه بهداشت اعلام گردد و موارد قانونی افزایش سطح اشغال و حذف پارکینگ از طریق کمیته فنی با نظر موافق شورا اعلام و پیگیری گردد.

2-    در پاسخ به درخواست شهروند ل.ش همسر آزاده و جانباز ز در خصوص بدهی نامبرده به شهرداری مقرر شد در اقساط 24ماهه مساعدت گردد .

3-    در پاسخ به درخواست رانندگان تاکسی جدیدالورود مبنی بر تقسیط بدهی هشت میلیون تومان حق ورود به ناوگان شهری مقرر شد نامبردگان به بانک ملی شعبه شهرداری معرفی گردند و تضمین پرداخت اقساط با رانندگان تاکسی و پرداخت کارمزد بانک را شهرداری مساعدت فرماید . ضمناً مقرر شد با اخذ مبلغ شانزده میلیون تومان چک ضمانتی یک ماهه اجازه ورود به داخل شهر داده شود تا شهروندان فرصت اخذ وام داشته باشند . ضمناً در صورتیکه تا پایان مهلت یک ماهه پول به حساب شهرداری واریز نشد مجوز ورود به داخل ابطال و چک قابل وصول خواهد بود.