ساعت:

10:56 ق.ظ

تاریخ:

5 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جلسه سیصد و نهم 94/02/30 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه سیصد و نهم 94/02/30 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم و شهردار محترم در محل دفتر شورای اسلامی رأس ساعت17 با تلاوت الله مجید آغاز گردید و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

1-      مقرر شد شهرداری نسبت به پیگیری و اجرای طرح کوهستان پارک شیرکوه به نسبت بودجه در حد توان برنامه ریزی و اقدام نماید .

2-      جهت زیباسازی حاشیه کمربندی (کنارگذر) خاتم الانبیاء مقرر شد بناهای واقع در مسیر تعریض بولوار در اولین فرصت جهت توافق و بازگشایی توسط شهرداری اقدام گردد اولویت از میدان کوهنورد تا بعثت.

3-      جهت gisکردن سیستم های شهرداری در وقت آمار به روز کردن نقشه های شهری و … مورد نیاز می باشد پیگیری لازم جهت تحقق و راه اندازی واحد gisاقدام گردد.

4-      با توجه به اینکه یکی از شاخصه های معماری و شهرسازی اسلامی وجود مسجد جامع در حاشیه میدان اصلی شهر می باشد و بخاطر حفظ اصالت اسلامی نسبت به هرگونه پاسخ که مانع دید و سیما و منظر مسجد جامع می باشد اکیداً خودداری گردد.

5-      در پاسخ به لایحه شماره 5411 مورخه 94/2/28 شورای اسلامی شهر شیروان در خصوص واگذاری یک قطعه زمین به مساحت 150 متر مربع از پارگ و فضای سبز خیابان شهریار9 مقرر شد بنا به تبصره6 ماده55 شهرداری با تخصیص 150متر مربع جهت زیربنا بدون دیوارکشی در محل پیشنهادی شهریار9 مورد موافقت واقع شد واگذار به کانون بازنشستگان شود.