ساعت:

3:13 ق.ظ

تاریخ:

8 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جلسه سیصد و پنجاه و پنجم 94/06/08 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه سیصد و پنجاه و پنجم 94/06/08 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم در محل دفتر شورای اسلامی رأس ساعت15 عصر با تلاوت کلام الله مجید آغاز گردید وپس از بحث و تبادل نظر تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

1-    در پاسخ به درخواست شهروند ع.ب قلعه صفا که درخواست تخفیف و تقسیط عوارض نموده اند مقرر شد ضمن تخفیف 30%با اقساط 36ماهه مساعدت گردد.

2-    در پاسخ به درخواست اهالی ساحلی 5 که خواهان رفع بن بست کوچه مذکور را دارند مقرر شد با نظر موافق شورای شهر از طریق کمیته فنی اقدام گردد.

3-    در پاسخ به درخواست ع.ح با توجه به نامناسب بودن مالی و کاری در سطح شهر با اقساط 24ماهه بدون کارمزد موافقت بعمل آمد.

4-    در پاسخ به درخواست شهروندان در خصوص اخذ پایان کار دائم با توجه به اینکه سیر مراحل تائید استاندارد و آسانسور زمانبر بوده لذا جهت رفع مشکل متقاضیان به لحاظ تفکیک آپارتمان با اخذ چک مدت دار حداکثر شش ماهه به مبلغ پانصد میلیون ریال و اخذ تعهد محضری مبنی بر اینکه کلیه عواقب احتمالی و سایر خطرات جانی و مالی و … بعهده شخص مالک می باشد صدور پایانکار دائم از طرف شهرداری بلامانع بوده مشروط به اینکه در اولین انتقال نسبت به ارائه تائیدیه استاندارد آسانسور و سایر ضوابط مقرر اقدام گردد.

5-    در پاسخ به لایحه شماره 15897مورخه 94/6/8 شهرداری در خصوص ساماندهی سرویس بهداشتی پارکهای سطح شهر و اعلام آمادگی مجمع خیرین شرکت شهر آذین گلچین جهت سرمایه گذاری مقرر شد در صورتیکه مشارکت شرکت شهر آذین گلچین در احداث سرویس بهداشتی نمازخانه-و غرفه تجاری در پارکهای شیرکوه کوثر-شهید فهمیده پارک خطی جنب cng-پارک نشاط مورد تصویب و موافقت شورای شهر قرار گرفت مقرر شد شهرداری محترم نسبت به عقد قرارداد اقدام نماید.

6-    در پاسخ به درخواست نوجوانان شهرستان شیروان در مسابقات فوتبال در مرحله استانی اسفراین مقرر شد مساعدت لازم انجام گیرد.

7-    در پاسخ به درخواست گروه صورتک مقرر شد یک واحد مینی بوس به مدت 10روز با هماهنگی سازمان حمل و نقل و بیمه نمودن موافقت بعمل آمد در صورتیکه هزینه بیمه و مأموریت راننده زیاد شد با اجاره از بخش خصوصی اقدام گردد.

8-    در پاسخ به درخواست آقای د کانون تبلیغات هنر ماندگار مقرر شد از نصب پرده و … در سطح شهر جهت زیبا سازی و پیشگیری گردد تا به سمت تبلیغات دیجیتالی هدایت شوند پیشنهاد می شود قرارداد دوساله تنظیم و حتی المقدور در جهت تشویق قیمت ها مساعدت گردد.