ساعت:

12:50 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جلسه سیصد و چهل و سوم 94/05/18 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه سیصد و چهل و سوم 94/05/18 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم در محل دفتر شورای اسلامی رأس ساعت13 با تلاوت کلام الله مجید آغاز گردید وپس عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) وبحث و تبادل نظر تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

1-    درپاسخ مسجد صاحب الزمان (عج) روستای کلاته بالی مقرر شد 15متر ماسه بصورت رایگان با هزینه حمل توسط هیئت أمناء در اختیار ایشان قرار گیرد.

2-    با تصویب اعضای محترم شورای شهر به مناسبت روز 17مرداد روز خبرنگار و پاسداشت مقام والای خبرنگار شهید امانی تنها شهید خبرنگار شرق کشور می باشد مقرر گردید میدان واقع در تقاطع 30متری شهید بهشتی و خیابان دانشگاه را به نام شهید امانی نامگذاری گردد.

3-    در پاسخ به شهروندان محترم در خصوص هزینه بالای امور ساختمانی مقرر شد شهرداری صدور پروانه و هزینه ها را مد نظر قرار گیرد و در مورد نظام مهندسی هم صرفاً با انتخاب شهروندان متقاضی محاسب و …. دستور استانداری محترم تا هزینه ها مدیریت شود.

4-    در پاسخ شهروند خانم ن و امضاء اسنادتحویل شده به شهرداری صورت گیرد با اخذ تعهد از ایشان انتقال سند به نام مادر بلامانع است . درصورتی که تا کنون کلیه اقساط تا کنون پرداخت شده است اقدام گردد.

5-    در خصوص احداث پارک ساحلی در رودخانه چایلق مقرر گردید جلسه ای برای بررسی در روز سه شنبه 94/5/27 با حضور مسئولین آب منطقه ای و مطلعین و دیگر مسئولین که در این طرح در ارتباط هستند برگزار گردد لذا مقتضی است نسبت به تشکیل جلسه ای اقدام لازم شهرداری مبذول دارد . ضمناً پیشنهاد کمیسیون معماری و شهرسازی 94/5/12در این جلسه پیگیری شود.