ساعت:

8:24 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جلسه سیصد و چهل و هشت 94/05/27 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه سیصد و چهل و هشت 94/05/27 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم در محل دفتر شورای اسلامی رأس ساعت18 عصر با تلاوت کلام الله مجید آغاز گردید وپس از بحث و تبادل نظر تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

1-    در پاسخ به درخواست شهروند غ.ف ساکن خیابان فرهنگ بابت بدهی خود به شهرداری به مبلغ شش میلیون و پانصد هزار تومان با عنایت به ایتکه نامبرده جانباز می باشد با تخفیف 30%و اقساط بلند مدت مورد موافقت واقع شد.

2-    در پاسخ به درخواست آقای ن.ج فرزند شهید جهانی که درخواست افزایش بنا را نموده اند مقرر شد چنانچه ساخت و ساز صورت پذیرفته بصورت توافقی یا طرح در کمیسیون ماده صد با نظر موافق مطرح شود.

در ادامه جلسه جناب آقای مهندس سادات مهندس مشاور و طراح بهسازی رودخانه چایلق در جلسه شورا حضور یافتند و توضیحات لازم را با ارائه اسلاید های پاورپوینت به اعضای شورای شهر ارائه نمودند که مقرر شد جهت بررسی بیشتر با حضور حضور سایر مدعوین در جلسه سه شنبه آینده مجدداً ارائه گردد.

3-    در پاسخ به لایحه شماره 11042 مورخه 94/4/22 شهرداری در خصوص خرید لوله جهت فضای سبز در جلسه مطرح شد و مقرر شد با ترک تشریفات مناقصه تا مبلغ یک میلیارد ریال موافقت به عمل آمد.

4-    در پاسخ به لایحه شماره 8255مورخه 94/3/25شهرداری در خصوص هزینه های همایش فرهیختگان به مبلغ پنج میلیون تومان موافقت بعمل آمد.