ساعت:

5:20 ب.ظ

تاریخ:

5 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جلسه پانصد و چهل و سه 95/07/13 شورای اسلامی شهر شیروان

 

جلسه پانصد و چهل و سه 13/07/95 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم رأس ساعت 16 عصر به صورت در مکان دفتر شورا با تلاوت کلام الله مجید شروع گردید و مصوبات ذیل اتخاذ گردید.

  1. در پاسخ  به شهروندان محترم در خصوص تخفیف 5% هزینه سرویس سواری مدارس مقرر شد با توجه به تصمیم هییئت مدیره حمل و نقل و نظر شورای محترم شهر 2%تخفیف لحاظ شود.
  2. در پاسخ شهروند محترم آقای م.آ در خصوص بدهی ایشان به شهرداری مقرر شد 5/1(یک پنجم ) نقد و الباقی در اقساط یکساله بدون کارمزد دریافت گردد.
  3. در پاسخ به نامه شماره 756/56/129-5/7/95 رئیس امور مالیاتی شیروان در خصوص معرفی نمایندگان شورای شهر جهت شرکت در هیئت های آن اداره محترم مقرر شد آقای آقایان شاهرخ شاهرخی و احمد عاقل در این جلسات شرکت نماید.
  4. در پاسخ شهروند محترم آقای ی.ح مقرر شد عوارضات ساختمانی طبق مصوبه جدید 13/7/95 شورای اسلامی شهر و جهت تخفیف و تقسیط بصورت 2ساله بدون کارمزد مساعدت لازم صورت گیرد.
  5. در راستای کاهش عوارض ساختمانی شهروندان و رفع موانع تولید و ایجاد بستر ساخت و ساز مقرر شد شهرداری بابت عوارض به شرح ذیل عمل کند : کلیه املاک حاشیه خیابان های 16متری بالاتر بر مبنای جبهه بندی عمل شود بطوریکه تا عمق 10متر 65% و مابقی 50% میانگین ارزش معاملاتی عرصه محاسبه و عوارض اخذ گردد.بدیهی است مصوبه مذکور جایگزین سایر مصوبات و ضوابط جاری خواهد بود.
  6. در پاسخ به نامه کمیته امداد حضرت امام (ره) به شهرداری شیروان مقرر شد پس از تامین زمین و ملک   مورد نظر از سوی سایر نهاد های دولتی همانند مسکن و شهرسازی ، شهرداری مجاز است در تامین بخشی از مصالح مثل شن و ماسه و صدور پروانه همکاری نماید به شرط رعایت الگوی مصرف .