ساعت:

3:45 ب.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جلسه چهارصد و بیست و پنج 94/11/18 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه چهارصد و بیست و پنج 94/11/18 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم رأس ساعت 17 با تلاوت کلام الله مجید شروع گردید و مصوبات ذیل اتخاذ گردید.

1-    در پاسخ به درخواست م.د و م.س مالک ملک واقع در حاشیه خیابان جنت درخواست پروانه تجاری به مساحت 100متر مربع را فقط در یک سقف به مقدار 2دربند مغازه داشته اند در جلسه مطرح و مورد موافقت واقع گردید.

2-    در پاسخ به درخواست م.ر که در حاشیه کمربندی خاتم الانبیاء که بعد از تعریض جاده 60متر باقی مانده است و درخواست بنای تجاری به صورت 100%سطح اشغال و حذف پارکینگ را دارد در جلسه مطرح شد و مقرر شد با توجه به اینکه قابلیت احداث کاربری غیر تجاری ندارد در 2واحد داده شود  ضمناً هزینه های حذف پارکینگ اخذ گردد.

3-    در پاسخ به درخواست ق.م که در سال 92 بابت پروانه تالار به شهرداری بدهکار می باشند مقرر شد در صورت پرداخت هزینه های مرتبط با شهرداری بخشودگی دیرکرد چک ها بلامانع است.

4-    در پاسخ به درخواست خلیل خ نظر به اینکه امکان احداث پارکینگ در طبقه اول وجود ندارد و شامل 6بند تبصره ای می باشد. لطفاً پس از دریافت حق و حقوقات قانونی پاسخ شهروند داده شود بدون جریمه محاسبه گردد.