ساعت:

4:43 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جلسه چهارصد و بیست و یکم94/11/6 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه چهارصد و بیست و یکم94/11/6 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم رأس ساعت 17 با تلاوت کلام الله مجید شروع گردید و مصوبات ذیل اتخاذ گردید.

1-    در پاسخ به لایحه شماره 29721 شهرداری در خصوص پرداخت بدهی اداره ورزش و جوانان بابت هزینه پروانه ساختمان سالن چند منظوره در جلسه مطرح شد و مقرر شد با توجه به اینکه امکان تخفیف جهت ادارات دولتی وجود ندارد مبلغ یکصد میلیون تومان   نقداًو الباقی طی تفاهم نامه استفاده از استخر و سالن ورزشی مساعدت لازم صورت گیرد.

2-    در پاسخ به درخواست ا.د مقرر شد در جلسات توافقات بررسی گردد.

3-    عطف به نامه شماره 25884-22/9/94 در خصوص کمربندی خاتم الانبیاء مقرر گردید فعلاً آیلندهای احداثی شهرداری با اصلاح ورودی های آن حفظ شود از جمله محل پایین دستی میدان معلم مجاور تالار پدیده و … ضمناً ورودی به این محیط سهل الوصول و شکیلتر شود .

4-    در پاسخ به درخواستهای مکرر و مداوم شهروندان ساکن حاشیه بولوار جمهوری و استقلال در خصوص حذف سایبان 5/2متر از بازارچه تجاری مقرر گردید با تامین یک واحد پارکینگ به مساحت 15متر مربع نسبت به حذف سایبان و اصلاح پروانه صادره و صدور پروانه جدید با کاربری تجاری اقدام بلامانع است .

5-    در پاسخ به درخواست ز.ح مادر مرحوم ه.و که درخواست پیش خرید قبر دوم پسر خود را داشته و درخواست تخفیف نموده اند مقرر شد با پیش خرید طبقه دوم قبر بصورت اقساطی موافقت گردید.

6-     در پاسخ به درخواست آقای جعفر حیدری مدیر عامل سازمان حمل و نقل در خصوص تعیین حقوق و مزایای سال 94 مدیرعامل سازمان به مبلغ 25میلیون ریال در جلسه مطرح و مقرر شد با نظر موافق شورا و اخذ مجوز سازمان حمل و نقل همگانی مساعدت بلامانع است .