ساعت:

11:08 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جلسه چهارصد و سی و شش 94/12/12 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه چهارصد و سی و شش 94/12/12 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم رأس ساعت 17 با تلاوت کلام الله مجید شروع گردید و مصوبات ذیل اتخاذ گردید.

1-    در پاسخ به درخواست م.خ که به شهرداری بدهکار می باشند در جلسه مطرح شد و مقرر شد ضمن برخورداری از بخشودگی 30%مصوب شورای شهر به مناسبت دهه فجر مابقی با صلاحدید شهرداری ظرف سال جاری وصول گردد و چنانچه امکان پرداخت وجود ندارد در اقساط یکساله بدون کارمزد وصول شود.

2-    در پاسخ به درخواست آقای ح که به شهرداری بدهکار می باشند مقرر شد ضمن برخورداری از تخفیف 30%شورای شهر 3/1 (یک سوم)بدهی نامبرده نقدی الباقی طی یکسال بدون کارمزد اخذ گردد.

3-    در پاسخ به درخواست شهروند م.ح که به دلیل هزینه های بسیار بالای شهرداری مقرر شد مبنای محاسبه بر اساس خیابان 16متری به دلیل دو ممر بودن محاسبه و صورت پذیرد.

4-    در پاسخ به درخواست شهروند م مالک خیابان فردوسی جنوبی که 5متر مربع تعریض دارد و مصوبه کلی شورا را قبول ندارند مقرر شد با توجه به اعتراض شهروند میزان تعریض بر اساس نرخ کارشناس رسمی دادگستری تعیین و از هزینه های پروانه کسر گردد.

در پاسخ به نامه شماره 34321-11/12/94 شهرداری در خصوص واگذاری حمل اموات به بخش خصوصی در جلسه مطرح شد و مقرر شد واگذاری ها با اخذ قیمت کارشناسی رسمی دادگستری و استعلامات محلی واگذاری بلامانع است و عقد قرارداد بهره برداری امتیازات شهرداری به مدت 5سال.