ساعت:

2:07 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

جلسه چهارصد و سی و هشت 94/12/16 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه چهارصد و سی و هشت 94/12/16 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم رأس ساعت 17 با تلاوت کلام الله مجید شروع گردید و مصوبات ذیل اتخاذ گردید.

1-    در پاسخ به درخواست ورثه مرحوم ر.ح که به دلیل تنگناهای حاد مالی شهروند گرامی تائید و اطلاع برخی معتمدین رایگان شدن هزینه ها بلامانع است.

2-    در پاسخ به درخواست آقای ح.ع که به دلیل وضعیت مالی شهروند محترم مقرر شد تخفیف اعمال شده از سوی شهرداری محترم 12قسط تائید و به دلیل ضعف مالی از کارمزد اعمالی معاف می باشند.

3-    در پاسخ به لایحه شماره 33436-2/12/94 شهرداری در خصوص واگذاری 61متر مربع زمین قولنامه ای که به صورت متروکه و امکان فروش به صورت مستقل نمی باشد مقرر شد با نرخ کارشناسی دادگستری قیمت گذاری به متقاضی واگذار شود.

4-    در پاسخ به درخواست هیات بوکس شهرستان شیروان در خصوص حمایت از برگزاری مسابقات بوکس استان در محل سالن پوررضا در جلسه مطرح شد و مقرر شد امکان مساعدت نقدی میسر نمی باشد صرفاً تهیه بنر و تبلیغات محیطی و نصب یا نهار توسط همکاران محترم شهرداری بصورت رایگان تا مبلغ یک میلیون تومان بلامانع است.

5-    در پاسخ به درخواست ح.م در خصوص اعلام موافقت به عدم تخریب منزل شخصی نامبرده با عنایت به مکاتبه فرماندار محترم مقرر شد با عنایت به اینکه در بخش تخریبی منزل فرزند معلول نامبرده نگهداری می گردد از تخریب منزل مذکور تا مادامیکه منزل مناسب برای فرزند معلول نامبرده مهیا گردد خودداری گردد.