ساعت:

8:16 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

جلسه چهارصد و پنجاه و دو 31/1/95 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه چهارصد و پنجاه و دو 31/1/95 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم رأس ساعت17در مکان دفتر شورا با تلاوت کلام الله مجید شروع گردید و مصوبات ذیل اتخاذ گردید.

1-      مقرر شد خیابانی در شأن شهید گرانقدر و مدافع حرم مرتضی زرهرن تعیین و نامگذاری   گردد از خیابان مرکزی شهرک بسیجیان.

2-      مقرر شد خیابان تفتازانی از محل کمربندی تا خیابان دانش به نام استاد ارجمند قدرت الله شریفی نامگذاری گردد.

3-      در پاسخ به لایحه شماره 41460- 25/1/95شهرداری در جلسه مطرح شد به صورت تجمیع با قیمت کارشناسی رسمی دادگستری به نامبرده به دلیل اینکه امکان احداث بنا بصورت مستقل ندارد فروخته شود .

4-      پیرو بند 3صورتجلسه 425 در خصوص درخواست ق.م بابت بدهی نامبرده به شهرداری بابت تالار مقرر شد با عنایت به اینکه فرصت اجرایی به دلیل طولانی شدن پروسه اداری جهت بهره برداری از تخفیفات دهه فجر برای نامبرده میسر نشده مقرر شد مصوبات شورای شهر در خصوص بخشودگی دیرکرد چک نامبرده اجرایی و از تخفیفات دهه فجر مشروط به پرداخت نقدی بهره مند گردند.

5-      به منظور ساماندهی و پاسخ به نیاز شهروندان در خصوص آسفالت معابر شهری مقرر شد شهرداری از دو اکیپ آسفالت و همزمان در دو شیفت کاری استفاده نمایند و از پیمانکاران واجد شرایط بهره گیرند.