ساعت:

1:52 ب.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

جلسه چهارصد و پنجاه و هفت 14/02/95 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه چهارصد و پنجاه و هفت 14/02/95 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم رأس ساعت17 در مکان دفتر شورا با تلاوت کلام الله مجید شروع گردید و مصوبات ذیل اتخاذ گردید.

1-      در پاسخ به درخواست شهروند م.ا همسر شهید نادر حاجیلو گه به شهرداری بدهکار می باشند مقرر شه با اخذ سه میلیون تومان نقدی الباقی 12ماهه بدون کارمزد اخذ گردد.

2-      در پاسخ به درخواست شهروند م.ه که به شهرداری بدهکار می باشند مقرر شد با دریافت 4/1(یک چهارم)نقدی الباقی طی یکسال بدون کارمزد اخذ گردد.

3-      در پاسخ به لایحه شماره 43409-14/2/95 شهرداری در خصوص پیش فروش 15قطعه از واحدهای تجاری میدان انقلاب که دو نوبت از طریق مزایده به فروش گذاشته است و هیچ داوطلبی نداشته است و بعد از اتمام مهلت قانونی داوطلبین رجوع نموده اند و درخواست خرید نموده اند مقرر شد با رعایت شرایط مزایده فروش بلامانع است.

4-      در پاسخ به درخواست شهروند غ مقرر شد با توجه به وضعیت خاص مالی شهروند و مشکلاتی که از محل تصادف رانندگی بابت ایشان و خانواده اش فراهم شده و ضرورت مساعدت دارد لذا مطابق صلاحدید شهردار محترم از بخشودگی و تقسیط برخوردار شوند.ضمناً از کارمزد معاف شوند.

5-      در پاسخ به درخواست شهروند ع.ب در خصوص تمدید بدهی نامبردهمقرر شد در فرصت زمانی که شهردار محترم تعیین نموده اند بدون کارمزد محاسبه گردد.