ساعت:

1:13 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جلسه چهارصد و چهل و دو 25/12/94 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه چهارصد و چهل و دو 25/12/94 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم رأس ساعت 20 با تلاوت کلام الله مجید شروع گردید و مصوبات ذیل اتخاذ گردید.

1-      در پاسخ به درخواست آقای ب که درخواست تمدید بدهی خویش به شهرداری دارد مقرر شد با نظر شهرداری محترم مساعدت لازم با توجه به سابقه مثبته ایشان صورت گیرد .

2-      در پاسخ به درخواست م.ج که درخواست صدور مجوز تجاری در کوچه دارایی دارد مقرر شد در صورت تامین پارکینگ و عدم تعرض به حقوق مجاورین احداث تجاری در طبقه همکف به میزان دو واحد تجاری پاسخ بلامانع است.

3-      در پاسخ به درخواست اقوام مرحومه ز.ع که درخواست تخفیف هزینه کفن و دفن را دارند در جلسه مطرح شد و مقرر شد با تخفیف 30% مساعدت صورت گیرد.

4-      در پاسخ به درخواست م.ا که خلافی ملک نامبرده طرح در کمیسیون ماده صد در سال جاری مقدور نبوده مقرر شد عوارض از بخشودگی 30% برخوردار و جرایم در اقساط وصول گردد.

5-      در پاسخ به درخواست به لایحه شماره 35555-22/12/94 درخصوص حذف 2واحد پارکینگ از ملک آقای م واقع در خیابان شهید بهشتی در جلسه مطرح شد و مقرر شد با دریافت وجوه مربوطه به دلیل عدم امکان در حاشیه 30متری اقدام بلامانع است.