ساعت:

3:10 ب.ظ

تاریخ:

29 اسفند 1402

شهرداری شیروان

جلسه کارگروه ساماندهی اسناد شهرداری های استان

شهردار شیروان در جلسه کارگروه ساماندهی اسناد شهرداری های استان با حضور اکبر شیخ رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال شرق کشور ،موفق مدیر کل حراست و پدافند غیرعامل سازمان شهرداری‌های کشور و شهرداران شهرهای استان خراسان شمالی که در محل شهرداری شیروان برگزار شد، بر لزوم گرد آوری و نگهداری تاریخچه اسناد شهرداری های کشور برای آیندگان و امکان استفاده پژوهشگران و دانشجویان تاکید کرد و گفت: کتابچه تاریخ شهرداری‌های استان با محوریت شهرداری شیروان تدوین و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت .

? مهندس احمدی با بیان اینکه طی جلسات متعددی که با سایر شهردارهای استان داشتیم سعی کردم با تعامل و همدلی و استفاده از ظرفیت و تجربیات جمعی نسبت به پیشبرد اهداف و خدمات دهی اقدام کنیم .

? وی گفت: خوشبختانه، شهرداری شیروان امسال به بیش از ۶ شهر گل صادر کرد و در سایر حوزه ها نیز تعاملات خوبی داشته ایم .

? مدیریت شهری شیروان، همچنین از ثبت و اسکن ۴۰ هزار پرونده در شهرداری، جهت دسترسی راحت و عدم مفقودی خبر داد و گفت: با عقد تفاهم نامه فی ما بین به شهرداری‌های همجوار مثل برادر بزرگتر، مصالح و ماشین آلات برای اقدامات عمرانی داده ایم و حتی مشاورین برای پرونده های شهرداریها اعزام شده است.

? مهندس احمدی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی که بسیاری از شهرداری ها بدلیل مشکلات اقتصادی و مالی با تاخیر پرداخت حقوق پرسنل مواجه هستند گفت: با تدابیر اندیشیده شده در مجموعه شهرداری و همفکری اعضای شورای اسلامی شهر، خوشبختانه در کنار اقدامات عمرانی و خدمات رسانی ، پرداخت حقوق ها بروز است.

? ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۱