ساعت:

4:11 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

خانواده سرافراز ایثارگران؛ جوهره اساسی اقدام ارکان مدیریت شهری شیروان، “الله” بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ در پی آیین سیاه پوش نمودن دارالمصلین شیروان که در تاریخ سوم آبان 93 توسط شهرداری شیروان اجرا و برگزار شد، جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران شهر نماز و نیایش، طی تقدیم لوح از جعفر بورنگ”شهردار شیروان” و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر شیروان تقدیر نمودند.

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” به تقدیرنامه ارسالی خانواده سرافراز ایثارگران”شهدا و جانبازان” به روایت متن و تصویر خبر داد:

 

به نام شاهد و مشهود و به نام یکتای شهادت آفرین

 

عالم همه قطره اند و دریاست حسین           خوبان همه بنده اند و مولاست حسین

ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش             از بس که کَرَم دارد و آقاست حسین

 

السلام عليك يا ابا عبد الله الحسين و على علي بن الحسين و على اولاد الحسين و على اصحاب الحسين(ع)

 

ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیروان

جناب آقای مهندس جعفر بورنگ”شهردار محترم شیروان”

سلامٌ علیکم؛

            احتراماً و یقیناً معشوق مطلقی را حمد و ستایش سزاست جل جلاله که تمام موجودات عاشق مقید اویند. همه راه او می‌پویند و وصل او می‌جویند و حمد او می‌گویند «وَ إِنْ مِنْ شَيْءٍِ إِلا يُسَبِّحُ بِحَمْدِهِ»، هر برگی از دفتر معرفتش آیتی‌ست و هر گیاهی در بیدای وحدتش فراشته رایتی؛ با این همه عالمی متفکر آنند و جهانی به دیده‌ی حیرت نگران، چه هر چه جهد بیش نمایند و بیش‌تر گرایند، هدف صاحبدلان و همراهان دل آگاه، متبلورتر می گردد.

اینک که در سوم آبان ماه 93 و مصادف با واپسین روز سال 1435 هجری قمری و در آستانه آغاز سال 1436 هجری قمری و در استقبال از محرم الحرام؛ شور و شعف مردم ولایی و دین مدار دارالمصلین شیروان” شهر نماز و نیایش” را با اقدام فرهنگی مذهبی ” آیین سیاه پوش نمودن شهر شیروان” که برای اولین بار در شیروان و هم استان خراسان شمالی ، شهرداری شیروان اجرا نمود، دوچندان نمودید، مراتب تقدیر و تشکر خانواده ایثارگران”شهدا و جانبازان” را تقدیم حضور پرلطف آن اندیشمندان ولایتمدار می نمایم. این حرکت فرهنگی شما و همکاران تان در شهرداری شیروان، مصداق بارزی از امر به معروف بود و بسی مایه ی سعادت است که در جمعی هستیم  که اعضای آن را شخصیت های مذهبی و فرهنگی و بزرگواران درد آشنای فرهنگ و دیانت تشکیل می دهند و نگاه، برنامه ها و اقداماتشان در “آیین سیاه پوش نمودن شهر شیروان”  موجب اعتبار و غناي شهر شیروان شد.

این همایش پر بار و ماندگار که با مدد و همت همه دست اندرکان، توسط شهرداری شیروان برگزار شد، محوریت “الله” جوهره ی اساسی آن بود. اجرکم عندالله                                                              جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران شیروان