ساعت:

9:03 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

خراسان شمالی انتخاب شهردار شیروان بعنوان مدیر نمونه

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان به نقل از روزنامه خراسان شمالی : صفایی ” فرماندار شهرستان شیروان ” همزمان با هفته دولت اعلام کرد:

شهردار شیروان بعنوان مدیر نمونه

 


آریان فرد – روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان – مستند به روزنامه شماره 1670 مورخ یازدهم شهریور 93 خراسان شمالی گفت: سخت کوشی و تلاش های مدبرانه مدیران شهری شیروان پاسخ گرفت و شهردار را مفتخر به دریافت لوح تقدیر نمود.

هم زمان با هفته دولت از سوی فرماندار، مدیران و کارمندان برتر دستگاه های اجرایی شهرستان شیروان معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند در مراسم معرفی کارمندان و مدیران برتر دستگاه های اجرایی، شهرداری چشم گیر درخشید، چراغ های تقدیر یکی پس از دیگری به نام مدیران شهری روشن می شد.در این مراسم، شهردار و دو معاونش، مسعود الهی و عبدالرضا نورانی مقدم از پله های جایگاه بالا رفتند و لوح تقدیر دریافت کردند.

صدای تشویق حضار همچون فضای مصفای پارک ها که با تلاش این مدیران شکوفا شده، فضای مراسم را مصفا نمود. «جعفر بورنگ» شهردار و مدیر نمونه شهرستان اعتقاد دارد آنچه انجام گرفته، نتیجه تلاش شبانه روزی همه کارمندان و کارگران و مدیران شهری بوده است. به اعتقاد او، شیروان با قدمت و شهرتی که دارد و با شهروندان فرهیحخته ای که در آن ساکنند و از همه مهم تر، دروازه ورودی زائران ثامن الحجج(ع) است، می بایست شهری مفرح، پرجاذبه و دیدنی باشد. شهردار با تصریح براین که تغییر مبلمان شهری و معرفی جاذبه های شیروان می تواند در ماندگاری زائران در این شهر بسیار موثر باشد گفت: شیروان بعنوان میزبان میلیون ها زائر می باید به گونه ای خود را آراسته نماید که زائران بعنوان محل توقف برای برخورداری از داشته های آن، شیروان را انتخاب نمایند.

به گفته او، مردم فرهیخته شیروان باور دارند «شهرما خانه ما».