ساعت:

11:43 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

خندان دل: مقابله با تغيير غيرمجاز كاربري اراضي دراولويت وزارت كشور

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در جمع فرمانداران استان كرمان گفت: مقابله با فساد در حوزه هاي مختلف بويژه زمين خواري و تغيير غيرمجاز كاربري اراضي در وزارت كشور و دولت در اولويت قرار گرفته است.

 

 

 

به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي، هوشنگ خندان دل كه چهارشنبه چهارم شهريورماه در سومين روز هفته دولت  در همايش فرمانداران استان كرمان در استانداري اين استان سخن مي گفت، افزود: وزارت كشور تحت هيچ شرايطي از تخلفاتي كه منجر به زمين خواري و تغيير غيرمجاز كاربري اراضي شود، نخواهد گذشت و حتما جلوي آنها را خواهد گرفت.

 

 

وي بر برخورد قاطعانه با موضوعات مرتبط با زمين خواري و تغيير غيرمجاز كاربري اراضي تاكيد كرد و گفت: براساس تحليل هايي كه در اختيار ما قرار گرفته، شاهد سيل مهاجرت از شهرهاي كوچك و متوسط به سمت شهرهاي بزرگ هستيم كه براي كند كردن اين روند به توسعه فضاي محيطي شهرهاي كوچك و متوسط توجه ويژه اي صورت گرفته است.

 

معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور با اشاره به اينكه ريشه اصلي مهاجرت از شهرهاي كوچك و متوسط به شهرهاي بزرگ در اقتصاد ناسالم است افزود: فقدان جذابيت هاي شهري و محيطي نيز نقشي در اين موضوع دارد.

 

 

 

 

منبع:

http://imo.org.ir/Portal/View/Page.aspx?PageId=1285ae75-ed2d-451e-b3ea-f1eb7367a7ea