ساعت:

10:16 ق.ظ

تاریخ:

5 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

درخت تو گر بار دانش بگیردبه زیر آوری چرخ نیلوفری را

?ماجرای جلوگیری شهردار شیروان از قطع یک درخت چه بود ؟

? پروژه ساخت بزرگترین شهربازی سرپوشیده شیروان که از سال ۱۳۹۹ آغاز شده با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی متوقف و به فراموشی سپرده شده بود و هیچگونه توجهی به خواسته های بحق سرمایه گذار نمیشد تا اینکه با آغاز بکار مهندس احمدی بعنوان شهردار شیروان و برگزاری جلسات مختلف رفع موانع سرمایه گزاری ، این پروژه در عرض ۲ ماه با پیشرفت ۹۵ درصدی و هزینه کرد ۱۹۰ میلیارد ریال در مهرماه سالجاری افتتاح خواهد شد.

? اما نکته قابل توجه اینکه ، مهندس احمدی در روزهای اول فعالیت ، بازدیدی از این پروژه داشت که با دیدن درختی در وسط دیواره های سالن شهربازی ، دستور جدی داد به هیچ وجه نباید این درخت قطع یا جابجا شود و طراحی شهربازی با این متریال مجدد بازنگری شود.

?شهردار شیروان گفت: فرهنگ حفظ پوشش گیاهی باید در جامعه نهادینه شود و از خسارت‌هایی که در اثر بی‌اعتنایی به جنگل ها و مخصوصا فضای سبز شهری به کشور تحمیل می‌شود،جلوگیری کرد.

?مهندس احمدی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب درختکاری را مژده‌ی در پیش بودن بهار و یادآور اهمیت پوشش گیاهی دانسته و ماهم در این راستا که نزدیک به افتتاح پروژه بزرگترین شهربازی استان در شیروان هستیم، این درخت را در وسط سالن بعنوان المان طبیعی زیبا، حفظ کردیم تا نقش موثر فضای سبز را در زیباسازی محیط های داخلی و بیرونی نمایان کنیم .

? ۰۹ شهریورماه ۱۴۰۱